Տարբեր լուսավորության տակ հայտնվող լոնդոնյան գլխվոր կառույցը և մյուսները04.09.2018
Լոնդոնի Ազգային պատկերասրահում բացվել է յուրահատուկ ցուցահանդես, որն ունի «Մոնեն և ճարտարապետությունը» խորագիրը: Ցուցադրանքի հեղինակները առաջարկում են դասական –իմպրեսիոնիստի աշխատանքների գնահատում՝ անսովոր դիտանկյունից: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:
Բանն այն է, որ այս ցուցահանդեսում ներկայացվում են նկարչի այն աշխատանքները, որոնցում պատկերված են ճարտարապետական կառույցներ:
Այցելուներին ներկայաված են այդպիսի բովանդակությամբ 75 կտավ, որոնք նկարիչն ստեղծել է տարբեր տարիների: Դրանք և քաղաքային և գյուղական բնանկարներ են, որոնք Մոնեն վրձնել է Նորմանդիայում, Ռուանում, Ամստերդամում, Վեետիկում, Փարիզում և, անշուշտ, Փարիզում և Լոնդոնում:
Բրիտանիայի մայրաքաղաքում Մոնեն եղել է մի քանի անգամ: Նա այստեղ հիմնականում նկարել է օրվա տարբեր ժամերին, տարբեր լուսավորության տակ հայտնվող լոնդոնյան գլխվոր կառույցը՝ Վեսթմսթերյան պալատը իր նշանավոր Բիգ-Բենով:
«Մեր ցուցահանդեսի նպատակն է ցույց տալ, որ ճարտարապետական կառույցները Մոնեի նկարներում պատահական չեն հայտնվում: Կոմպոզիցիայի հետ փորձարկումներ անելով, նա ձգտում է վերարտադրել բնությունն ու բնությունը միմյանց հետ հարմոնիկ համամասնության մեջ»,- բացատրել է իրենց մտահղացման շարժառիթը Լոնդոնի Ազգային պատկերասրահի 19-րդ դարի գեղանկարչության համակարգող Քրիսթոֆեր Ռիոլելլը:
Բանն այն է, որ այս ցուցահանդեսում ներկայացվում են նկարչի այն աշխատանքները, որոնցում պատկերված են ճարտարապետական կառույցներ:
Այցելուներին ներկայաված են այդպիսի բովանդակությամբ 75 կտավ, որոնք նկարիչն ստեղծել է տարբեր տարիների: Դրանք և քաղաքային և գյուղական բնանկարներ են, որոնք Մոնեն վրձնել է Նորմանդիայում, Ռուանում, Ամստերդամում, Վեետիկում, Փարիզում և, անշուշտ, Փարիզում և Լոնդոնում:
Բրիտանիայի մայրաքաղաքում Մոնեն եղել է մի քանի անգամ: Նա այստեղ հիմնականում նկարել է օրվա տարբեր ժամերին, տարբեր լուսավորության տակ հայտնվող լոնդոնյան գլխվոր կառույցը՝ Վեսթմսթերյան պալատը իր նշանավոր Բիգ-Բենով:
«Մեր ցուցահանդեսի նպատակն է ցույց տալ, որ ճարտարապետական կառույցները Մոնեի նկարներում պատահական չեն հայտնվում: Կոմպոզիցիայի հետ փորձարկումներ անելով, նա ձգտում է վերարտադրել բնությունն ու բնությունը միմյանց հետ հարմոնիկ համամասնության մեջ»,- բացատրել է իրենց մտահղացման շարժառիթը Լոնդոնի Ազգային պատկերասրահի 19-րդ դարի գեղանկարչության համակարգող Քրիսթոֆեր Ռիոլելլը: