Երկրորդ պրեմիերայի անշլագը նույնպես չի հստակեցնում «Կարամազովների» ճակատագիրը 11.28.2013
Նոյեմբերի 27-ին Մոսկվայի Չեխովի անվան գեղարվեստական թատրոնում (МХТ)-ում, կայացել է ռեժիսոր Կոնստանտին Բոգոմոլովի «Կարամազովները» ներկայացման երկրորդ նախապրեմիերան: Բեմադրության համար դեռևս պրեմիերայի կարգավիճակ գոյություն չունի: Չնայած այդ հանգամանքին, երկրորդ նախապրեմերայի ժամանակ դահլիճը լեփ լեցուն է եղել, թեև պետք է նշել, որ ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչներին այնտեղ, այնուամենայնիվ չէին հրավիրել: Հղում անելով «Նովոստի կուլտուրի» պարբերականին՝ «tvkultura.ru» կայքը տեղեկացնում է, որ այս մասին տեղեկատվությունը ստացվել է երկրորդ նախապրեմիերան դիտած տարբեր հանդիասատեսներից, որոնց մեջ եղել են նաև թատերական գործիչներ:
Հիշեցնենք, որ չհամաձայնելով իր բեմադրության մեջ շտկումներ անելու վերաբերյալ թատրոնի ղեկավարության առաջարկությանը, Բոգոմոլովը ներկայացրել է աշխատանքից հեռանալու դիմում, ինչը և անմիջապես ընդունվել և ստորագրվել է ղեկավարության կողմից:
«Այդ ներկայացումը Բոգոմոլովի մոտ ես անհաջող եմ համարում, թեև նա բեմադրել է հիանալի ներկայացումներ, օրինակ «Ավագ որդին»: Սա ինքնամեջբերում է և շատ կոպիտ վերաբերմունք նյութի նկատմամբ: Իմ մեջ այդ ներկայացումից ստացված միակ դրականը դերասանների խաղն է, ում ինչ-որ հատվածներում ռեժիսորը կանգնեցրել է շատ անհարմար դրության մեջ»,- նշել է թատերական քննադատ Մարինա Ռայկինան:
«Շատ դուր եկավ: Ներկայացումը իրականացվել է այնպիսի ատելությամբ, դա ինձ խելահեղորեն դուր եկավ: Դոստոևսկու բոլոր շտամպերը, որ «Աստված դա սերն» է և «Գեղեցկությունը կփրկի աշխարհը», այդ ամենը արդեն կշտացրել են: «Կարամազովները» պետք է ներկայացնել մոլեգին և ատելությամբ, քանի որ այն գրված է ատելությամբ, ես դրանում վստահ եմ: Եվ մարդիկ, ովքեր կասեն որ դա վեպի նկատմամբ ծաղր է, ապա կարելի է հակադարձել՝ ասելով, որ ոչ մի ծաղր էլ չկա, այլ կա հեգնալից մոտեցում կերպարների նկատմամբ, որն արված է ատելության զգացումով: Դա ինձ համոզեց»,- նշել է հանդիսատեսներից մեկը:
Բոգոմոլովը, ով МХТ-ի գեղարվեստական ղեկավարի օգնականն է, հեռանալուց հետո իր ֆեյսբուքյան էջում երախտագիտություն է հայտնել թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Օլեգ Տոբակովին: Նա որևէ մեկնաբանություն չի արել կոնֆլիկտիմասին, թեև շատերի կարծիքով այստեղ կոնֆլիկտ անգամ չի արձանագրվել:
Նոյեմբերի 27-ին Մոսկվայի Չեխովի անվան գեղարվեստական թատրոնում (МХТ)-ում, կայացել է ռեժիսոր Կոնստանտին Բոգոմոլովի «Կարամազովները» ներկայացման երկրորդ նախապրեմիերան: Բեմադրության համար դեռևս պրեմիերայի կարգավիճակ գոյություն չունի: Չնայած այդ հանգամանքին, երկրորդ նախապրեմերայի ժամանակ դահլիճը լեփ լեցուն է եղել, թեև պետք է նշել, որ ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչներին այնտեղ, այնուամենայնիվ չէին հրավիրել: Հղում անելով «Նովոստի կուլտուրի» պարբերականին՝ «tvkultura.ru» կայքը տեղեկացնում է, որ այս մասին տեղեկատվությունը ստացվել է երկրորդ նախապրեմիերան դիտած տարբեր հանդիասատեսներից, որոնց մեջ եղել են նաև թատերական գործիչներ:
Հիշեցնենք, որ չհամաձայնելով իր բեմադրության մեջ շտկումներ անելու վերաբերյալ թատրոնի ղեկավարության առաջարկությանը, Բոգոմոլովը ներկայացրել է աշխատանքից հեռանալու դիմում, ինչը և անմիջապես ընդունվել և ստորագրվել է ղեկավարության կողմից:
«Այդ ներկայացումը Բոգոմոլովի մոտ ես անհաջող եմ համարում, թեև նա բեմադրել է հիանալի ներկայացումներ, օրինակ «Ավագ որդին»: Սա ինքնամեջբերում է և շատ կոպիտ վերաբերմունք նյութի նկատմամբ: Իմ մեջ այդ ներկայացումից ստացված միակ դրականը դերասանների խաղն է, ում ինչ-որ հատվածներում ռեժիսորը կանգնեցրել է շատ անհարմար դրության մեջ»,- նշել է թատերական քննադատ Մարինա Ռայկինան:
«Շատ դուր եկավ: Ներկայացումը իրականացվել է այնպիսի ատելությամբ, դա ինձ խելահեղորեն դուր եկավ: Դոստոևսկու բոլոր շտամպերը, որ «Աստված դա սերն» է և «Գեղեցկությունը կփրկի աշխարհը», այդ ամենը արդեն կշտացրել են: «Կարամազովները» պետք է ներկայացնել մոլեգին և ատելությամբ, քանի որ այն գրված է ատելությամբ, ես դրանում վստահ եմ: Եվ մարդիկ, ովքեր կասեն որ դա վեպի նկատմամբ ծաղր է, ապա կարելի է հակադարձել՝ ասելով, որ ոչ մի ծաղր էլ չկա, այլ կա հեգնալից մոտեցում կերպարների նկատմամբ, որն արված է ատելության զգացումով: Դա ինձ համոզեց»,- նշել է հանդիսատեսներից մեկը:
Բոգոմոլովը, ով МХТ-ի գեղարվեստական ղեկավարի օգնականն է, հեռանալուց հետո իր ֆեյսբուքյան էջում երախտագիտություն է հայտնել թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Օլեգ Տոբակովին: Նա որևէ մեկնաբանություն չի արել կոնֆլիկտիմասին, թեև շատերի կարծիքով այստեղ կոնֆլիկտ անգամ չի արձանագրվել: