Կարճ մետրի նկատմամբ հետաքրքրությունը աճում է08.19.2021
Կարճամետրաժ կինոն ունի բոլոր հնարավորությունները զբաղեցնելու ինքնուրույն անկյուն կինոարդյունաբերության մեջ։ Այդ մասին հայտարարել է ընթացիկ շաբաթվա վերջին այդ ձևաչափի երկօրյա փառատոն հրավիրած, ռուսական «Red Carpet Studio» ընկերության սեփականատեր Անտոն Կալինկինը։Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «ՏԱՍՍ»֊ին։
Փառատոնը ստացել է «Կորոչե» («Կարճ») անվանումը։ Կազմակերպիչները համոզված են, որ կարճամետրաժ կինոյի պահանջարկը հատկապես մեծ է առցանց կինոթատրոններում։ Նրանց կարծիքով համացանցի գոյությունը և համացանցում կարճ ձևաչափը օգտատիրոջ համար սովորական է։ Այդ պատճառով էլ բոլոր մեդիաները փորձում են շոշափել, որտեղ և ինչ ծավալով կարելի է այդպիսի արտադրանք ստանալ։
«Իմ կարծիքով, կինովարձույթի իրավունք ունեցող որոշ հանդեսների ձևավորումը, այսօրվա վիճակով նույնպես աշխատող պատմություն է»,֊ նշել է Կալինկինը։
Նա նաև ընդգծել է, որ համաշխարհային սթրիմինգային հարթակներն արդեն սկսել են ձևավորել կարճամետրաժ կինոնկարների հանդեսներ և կոնտենտի ցուցադրության այդ տարբերակը վայելում է հաջողություն։ Բացի այդ, կարճ մետրի նկատմամբ հետաքրքրությունը աճում է նաև հանդիսատեսների շրջանում։ Իսկ դա թույլ է տալիս եզրակացնելու, որ կարճամետրաժ կինոն այժմ ունի բոլոր շանսերը կինոարդյունաբերության մեջ ունենալու իր առանձին արժանապատիվ տեղը։
Լսարանի պահանջները և կոնտենտի պահանջարկի միջոցները փոփոխվում են, նշել է Կալինկինը, իսկ դա նշանակում է, որ ռեժիսորներից ու ստեղծագործողներից պահանջվում են որոշակի նոր մոտեցումներ կինոարտադրության, արտադրանքի բովանդակության և ձևի նկատմամբ։
Հասակ է առել մի լսարան, որին հետաքրքիր է գեղարվեստական արտադրանքը։ Բայց այն հետաքրքիր է, եթե համապատասխանում է պահանջարկին՝ կարճ է, դինամիկ, ժանրային։
Ավելացնենք, որ «Կորոչե» («Կարճ») կինոփառատոնի երկու օրերի ընթացքում կներկայացվի 36 ֆիլմ։ Այդ ստուգատեսի խնդիրը երիտասարդ հեղինակներին առաջ մղելն է։
Փառատոնը ստացել է «Կորոչե» («Կարճ») անվանումը։ Կազմակերպիչները համոզված են, որ կարճամետրաժ կինոյի պահանջարկը հատկապես մեծ է առցանց կինոթատրոններում։ Նրանց կարծիքով համացանցի գոյությունը և համացանցում կարճ ձևաչափը օգտատիրոջ համար սովորական է։ Այդ պատճառով էլ բոլոր մեդիաները փորձում են շոշափել, որտեղ և ինչ ծավալով կարելի է այդպիսի արտադրանք ստանալ։
«Իմ կարծիքով, կինովարձույթի իրավունք ունեցող որոշ հանդեսների ձևավորումը, այսօրվա վիճակով նույնպես աշխատող պատմություն է»,֊ նշել է Կալինկինը։
Նա նաև ընդգծել է, որ համաշխարհային սթրիմինգային հարթակներն արդեն սկսել են ձևավորել կարճամետրաժ կինոնկարների հանդեսներ և կոնտենտի ցուցադրության այդ տարբերակը վայելում է հաջողություն։ Բացի այդ, կարճ մետրի նկատմամբ հետաքրքրությունը աճում է նաև հանդիսատեսների շրջանում։ Իսկ դա թույլ է տալիս եզրակացնելու, որ կարճամետրաժ կինոն այժմ ունի բոլոր շանսերը կինոարդյունաբերության մեջ ունենալու իր առանձին արժանապատիվ տեղը։
Լսարանի պահանջները և կոնտենտի պահանջարկի միջոցները փոփոխվում են, նշել է Կալինկինը, իսկ դա նշանակում է, որ ռեժիսորներից ու ստեղծագործողներից պահանջվում են որոշակի նոր մոտեցումներ կինոարտադրության, արտադրանքի բովանդակության և ձևի նկատմամբ։
Հասակ է առել մի լսարան, որին հետաքրքիր է գեղարվեստական արտադրանքը։ Բայց այն հետաքրքիր է, եթե համապատասխանում է պահանջարկին՝ կարճ է, դինամիկ, ժանրային։
Ավելացնենք, որ «Կորոչե» («Կարճ») կինոփառատոնի երկու օրերի ընթացքում կներկայացվի 36 ֆիլմ։ Այդ ստուգատեսի խնդիրը երիտասարդ հեղինակներին առաջ մղելն է։