Ոչինչ որ նրանց մի մասը արձագանքում է, իսկ մյուս մասը՝ ոչ10.26.2016
Թատրոնի գլխավոր ցուցանիշը ոչ թե հանդիսատեսներով լիքը լցված դահլիճն ու վաճառված տոմսերի քանակությունն է, այլ նրա ստեղծած ներկայացումների գեղարվեստական մակարդակը: Նման կարծիք է հայտնել Սանկտ-Պետերբուրգի Ալեքսանդրինյան թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Վալերի Ֆոկինը Ռուսաստանի թատերական գործիչների միության համագումարում:
Ըստ ռեժիսորի, իհարկե լավ է, երբ հանդիսասրահը լցվում է թատերական ներկայացում դիտելու եկածներով, սակայն հարցն այն է, թե ինչպիսին են նրանք և հատկապես ինչ են դիտում: «Ստեղծագործությունը կարծես թե առաջին տեղում չի, իսկ տոմսերի վաճառքը և նման բաները, այ դա հիանալի է»,- ցավով նշում է հայտնի ռեժիսորը:
Իսկ միթե, հնարավոր բան չէ, որ թատերական գլուխգործոցը ներկայացվի մի դահլիճում, որտեղ զբաղեցված է ընդամենը 40 տեղ, հարցնում է նա:
«Ես դիտել եմ այդպիսի ներկայացումներ»,- նշում է նա և ընդգծում, որ այդ ամենին պետք է շատ ճկուն և խելացի մոտենալ «հակառակ պարագայում մենք կքանդենք այն, հանուն ինչի աշխատում ենք»:
Նրա կարծիքով երաժշտական թատրոնում հիմնախնդիրը նույնը չի կարող լինել: «Այնտեղ ուրիշ երգ է», իսկ դրամատիկական թատրոն «ինչի շնորհիվ պետք է շահույթ ստանա»,- հարցնում է նա:
Այդ խնդրում Ֆոկինը կարևորում է թատերական գործիչների միության կազմակերպական գործունեությունը, որը հաղորդակցվում է իշխանության մարմինների հետ: Ոչինչ որ նրանց մի մասը արձագանքում է, իսկ մյուս մասը՝ ոչ:
Որոնման համակարգում այս թեմայով այլ նյութերի բանալի բառը՝ Ֆոկին
Թատրոնի գլխավոր ցուցանիշը ոչ թե հանդիսատեսներով լիքը լցված դահլիճն ու վաճառված տոմսերի քանակությունն է, այլ նրա ստեղծած ներկայացումների գեղարվեստական մակարդակը: Նման կարծիք է հայտնել Սանկտ-Պետերբուրգի Ալեքսանդրինյան թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Վալերի Ֆոկինը Ռուսաստանի թատերական գործիչների միության համագումարում:
Ըստ ռեժիսորի, իհարկե լավ է, երբ հանդիսասրահը լցվում է թատերական ներկայացում դիտելու եկածներով, սակայն հարցն այն է, թե ինչպիսին են նրանք և հատկապես ինչ են դիտում: «Ստեղծագործությունը կարծես թե առաջին տեղում չի, իսկ տոմսերի վաճառքը և նման բաները, այ դա հիանալի է»,- ցավով նշում է հայտնի ռեժիսորը:
Իսկ միթե, հնարավոր բան չէ, որ թատերական գլուխգործոցը ներկայացվի մի դահլիճում, որտեղ զբաղեցված է ընդամենը 40 տեղ, հարցնում է նա:
«Ես դիտել եմ այդպիսի ներկայացումներ»,- նշում է նա և ընդգծում, որ այդ ամենին պետք է շատ ճկուն և խելացի մոտենալ «հակառակ պարագայում մենք կքանդենք այն, հանուն ինչի աշխատում ենք»:
Նրա կարծիքով երաժշտական թատրոնում հիմնախնդիրը նույնը չի կարող լինել: «Այնտեղ ուրիշ երգ է», իսկ դրամատիկական թատրոն «ինչի շնորհիվ պետք է շահույթ ստանա»,- հարցնում է նա:
Այդ խնդրում Ֆոկինը կարևորում է թատերական գործիչների միության կազմակերպական գործունեությունը, որը հաղորդակցվում է իշխանության մարմինների հետ: Ոչինչ որ նրանց մի մասը արձագանքում է, իսկ մյուս մասը՝ ոչ:
Որոնման համակարգում այս թեմայով այլ նյութերի բանալի բառը՝ Ֆոկին