Մակբեթը կախարդների արարչագործության իրագործումը վերցնում է իր ձեռքը12.13.2016
Ռուսաստանի Պերմ քաղաքում մեկ շաբաթ հետո հանդիսատեսի ուշադրությանը կներկայացվի Ուիլյամ Շեքսպիրի «Մաքբեթ» ողբերգության թեմաներով միստիֆիկական բեմադրությունը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով Պերմի «Կամուրջի մոտ» թատրոնի ֆեյսբուքյան պաշտոնական էջին:
Նոր ներկայացումը 11-րդ դարում Շոտլանդիայում գահի համար ծավալված դաժան պայքարի մասին է, որտեղ Մակբեթին ըստ կախարդների գուշակության, նախախնամության կամքով, վիճակված է դառնալու թագավոր:
Ըստ ռեժիսորական մտահղացման, կախարդները գուշակում են, որ սովորական այդ ռազմիկը դառնալու է անխոցելի:
Նրան որևէ մահկանացու ի վիճակի չէ զրկել կյանքից: Դրանից հետո Մաքբեթին ոչինչ չի կարող կանգնեցնել: Ուր որ է ամեն ինչ պիտի հանգուցալուծվի այնպես, ինչպես կանխագուշակել են երեք կախարդները: Սակայն իշխանության ծարավի և հուսահատ վճռականության մեջ ընկած Մակբեթը կախարդների արարչագործության իրագործումը վերցնում է իր ձեռքը՝ դրանով իսկ խախտելով սեփական ներքին խաղաղությունը և կարգ ու կանոնը աշխարհում:
Այսպիսին է շեքսպիրյան ողբերգության նոր բեմադրության այն հիմնական կոնցեպցիան, որն առաջ է քաշել սեփական ընթերցանության մեջ Պերմի «Կամուրջի մոտ» թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Սերգեյ Ֆեդոտովը:
Նոր ներկայացումը 11-րդ դարում Շոտլանդիայում գահի համար ծավալված դաժան պայքարի մասին է, որտեղ Մակբեթին ըստ կախարդների գուշակության, նախախնամության կամքով, վիճակված է դառնալու թագավոր:
Ըստ ռեժիսորական մտահղացման, կախարդները գուշակում են, որ սովորական այդ ռազմիկը դառնալու է անխոցելի:
Նրան որևէ մահկանացու ի վիճակի չէ զրկել կյանքից: Դրանից հետո Մաքբեթին ոչինչ չի կարող կանգնեցնել: Ուր որ է ամեն ինչ պիտի հանգուցալուծվի այնպես, ինչպես կանխագուշակել են երեք կախարդները: Սակայն իշխանության ծարավի և հուսահատ վճռականության մեջ ընկած Մակբեթը կախարդների արարչագործության իրագործումը վերցնում է իր ձեռքը՝ դրանով իսկ խախտելով սեփական ներքին խաղաղությունը և կարգ ու կանոնը աշխարհում:
Այսպիսին է շեքսպիրյան ողբերգության նոր բեմադրության այն հիմնական կոնցեպցիան, որն առաջ է քաշել սեփական ընթերցանության մեջ Պերմի «Կամուրջի մոտ» թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Սերգեյ Ֆեդոտովը: