Նշանավոր ռեժիսորը դասական գործը «բացել է հատուկ բանալիով»05.03.2017
Օրերս Հունգարիայում ավարտվեց Իմրե Մադաչի անվան թատերական միջազգային փառատոնը: Արդեն 4-րդ տարին անցկացվող այս միջոցառման նպատակն է հունգար հանդիսատեսին և թատրոնի մարդկանց ծանոթացնել այլ երկրներում իրականացված լավագույն բեմադրությունների հետ:
19 օր տևողությամբ թատերական ֆորումի ընթացքում Բուդապեշտցի թատերասերներին ցուցադրվեց Իտալիայից, Դանիայից, Մակեդոնիայից, Ռումինիայից, Լատվիայից, Լիտվայից, Ռուսաստանից, Նորվեգիայից և Լեհաստանից ժամանած թատերախմբերի պատրաստած 23 ներկայացում:
Փառատոնում առանձնակի ջերմ ընդունելության է արժանացել Մոսկվայի Վախթանգովի անվան թատրոնում ռեժիսոր Ռիմաս Տումինասի բեմադրած և արդեն լեգենդար համարվող «Եվգենի Օնեգին» ներկայացումը:
Հիշեցնենք, որ Պուշկինի նույնանուն ստեղծագործության տումինասյան ընթերցման համաշխարհային պրեմիերան կայացել է դեռ 2013 թ.-ին, որից հետո այն ցուցադրվել բազմաթիվ երկրներում: Նույնիսկ «Լինքոլն-փառատոնը», որտեղ ցուցադրվում են բացառապես ամերիկյան թատրոնների գործերը, իր ծրագրում 2015թ.-ին հատուկ փոփոխություն կատարեց, այս ներկայացումը Նյու-Յորքում իր հանդիասատեսների ուշադրությանը ներկայացնելու համար:
Բուդապեշտում կայացած փառատոնում Լենսկու դերակատար Վասիլի Սիմոնովի ասելով իրենք «Եվգենի Օնեգին»-ը ներկայացնում են 178-րդ անգամ:
«Այս ներկայացումը պետք է բացել հատուկ բանալիով, ինչպես բարդ երաժշտական արկղիկ»,- ասում է դերասան Ալեքսեյ Կուզնեցովը:
«Եվգենի Օնեգին»-ը ներկայացվել է Հունգարիայի ազգային թատրոնում, որը կառուցվածքով կարելի է նմանեցնել համալսարանական լսարանի: Բազկաթոռները դասավորված են ամֆիթատրոնի պես, շարքերը աստիճանաձև բարձրանում են մեկը մյուսի ետևից: Տեսանելիությունը գերազանց է բոլոր հատվածներից: Ներկայացումը ռուսաստանցիները խաղում էին իրենց մայրենի լեզվով, սակայն համաժամանակյա թարգմանությունը ցանկացողներին հասանելի էր ականջակալներով:
Ներկայացման ընդունելությունը, թե որքան ջերմ է եղել, կարելի է պատկերացնել փառատոնի ղեկավար Աթթիլա Վիդնյանսկու խոսքերից, որը նշել է, որ Հունգարիայում գործողության ինչ որ հատվածում ծափահարությունները ընդունված են օպերետի և բալետի ժամանակ, սական «Եվգենի Օնեգին» ներկայացման ցուցադրությունը այդ ավանդույթի համար նախադեպային հիմքը դրեց նաև թատրոնում:
Ի դեպ, դերասան Սերգեյ Մակավեցկու ասելով որքան որ իրենք խաղում են այս ներկայացումը, արձագանքները միշտ տարբեր են: «Մեզ հիանալի են դիմավորել Լոնդոնում: Թբիլիսիում, ընդհանրապես, խելագարություն էր: Այնպիսի զգացում էր, որ ներկայացման երակազարկը համընկել էր նրանց երակազարկի հետ»:
Օրերս Հունգարիայում ավարտվեց Իմրե Մադաչի անվան թատերական միջազգային փառատոնը: Արդեն 4-րդ տարին անցկացվող այս միջոցառման նպատակն է հունգար հանդիսատեսին և թատրոնի մարդկանց ծանոթացնել այլ երկրներում իրականացված լավագույն բեմադրությունների հետ:
19 օր տևողությամբ թատերական ֆորումի ընթացքում Բուդապեշտցի թատերասերներին ցուցադրվեց Իտալիայից, Դանիայից, Մակեդոնիայից, Ռումինիայից, Լատվիայից, Լիտվայից, Ռուսաստանից, Նորվեգիայից և Լեհաստանից ժամանած թատերախմբերի պատրաստած 23 ներկայացում:
Փառատոնում առանձնակի ջերմ ընդունելության է արժանացել Մոսկվայի Վախթանգովի անվան թատրոնում ռեժիսոր Ռիմաս Տումինասի բեմադրած և արդեն լեգենդար համարվող «Եվգենի Օնեգին» ներկայացումը:
Հիշեցնենք, որ Պուշկինի նույնանուն ստեղծագործության տումինասյան ընթերցման համաշխարհային պրեմիերան կայացել է դեռ 2013 թ.-ին, որից հետո այն ցուցադրվել բազմաթիվ երկրներում: Նույնիսկ «Լինքոլն-փառատոնը», որտեղ ցուցադրվում են բացառապես ամերիկյան թատրոնների գործերը, իր ծրագրում 2015թ.-ին հատուկ փոփոխություն կատարեց, այս ներկայացումը Նյու-Յորքում իր հանդիասատեսների ուշադրությանը ներկայացնելու համար:
Բուդապեշտում կայացած փառատոնում Լենսկու դերակատար Վասիլի Սիմոնովի ասելով իրենք «Եվգենի Օնեգին»-ը ներկայացնում են 178-րդ անգամ:
«Այս ներկայացումը պետք է բացել հատուկ բանալիով, ինչպես բարդ երաժշտական արկղիկ»,- ասում է դերասան Ալեքսեյ Կուզնեցովը:
«Եվգենի Օնեգին»-ը ներկայացվել է Հունգարիայի ազգային թատրոնում, որը կառուցվածքով կարելի է նմանեցնել համալսարանական լսարանի: Բազկաթոռները դասավորված են ամֆիթատրոնի պես, շարքերը աստիճանաձև բարձրանում են մեկը մյուսի ետևից: Տեսանելիությունը գերազանց է բոլոր հատվածներից: Ներկայացումը ռուսաստանցիները խաղում էին իրենց մայրենի լեզվով, սակայն համաժամանակյա թարգմանությունը ցանկացողներին հասանելի էր ականջակալներով:
Ներկայացման ընդունելությունը, թե որքան ջերմ է եղել, կարելի է պատկերացնել փառատոնի ղեկավար Աթթիլա Վիդնյանսկու խոսքերից, որը նշել է, որ Հունգարիայում գործողության ինչ որ հատվածում ծափահարությունները ընդունված են օպերետի և բալետի ժամանակ, սական «Եվգենի Օնեգին» ներկայացման ցուցադրությունը այդ ավանդույթի համար նախադեպային հիմքը դրեց նաև թատրոնում:
Ի դեպ, դերասան Սերգեյ Մակավեցկու ասելով որքան որ իրենք խաղում են այս ներկայացումը, արձագանքները միշտ տարբեր են: «Մեզ հիանալի են դիմավորել Լոնդոնում: Թբիլիսիում, ընդհանրապես, խելագարություն էր: Այնպիսի զգացում էր, որ ներկայացման երակազարկը համընկել էր նրանց երակազարկի հետ»: