Սեռական հեղափոխության դարաշրջանի արդյունքների յուրահատուկ հաստատումը10.25.2013
Վաղը` հոկտեմբերի 26-ին, Կ. Ստանիսլավսկու 150-ամյակին նվիրված տարվա ավարտին Մոսկվայում կբացվի «Ստանիսլավսկու թատերաշրջան» 9-րդ Միջազգային թատերական փառատոնը: Այս անգամ թատերական բեմահարթակների վրա սպասվում են հանդիպումներ միայն եվրոպական թատրոնի աստղերի հետ, հաղորդում է «teatral-online.r»-ն:
Փառատոնը կբացվի «Արանխուեսի երջանիկ օրերը» ներկայացմամբ, որի բեմադրիչին` Լյուկ Բոնդիին հաճախ անվանում են «եվրոպական բեմի գլխավոր հրաշագործ» :
Իր կարիերայի արշալույսին Բոնդին Փարիզում սովորել է մնջախաղի հայտնի վարպետ Ժակ Լեկոկի մոտ: Թերևս այդ իսկ պատճառով նրա ներկայացումների պլաստիկական մասն անսովոր տպավորիչ և ուժեղ է, իսկ «Արանխուեսի երջանիկ օրերը»-ի հերոսները կարծես պատրաստ են կատարել ամենաիրական թռիչքներ:
Լյուկ Բոնդին ժամանակին աշխատել է Համբուրգի «Թալիյա» թատրոնում, եղել է Բեռլինի նշանավոր «Շաբյունե» թատրոնի ռեժիսորը, Վիենայի փառատոնի տնօրենը: Այսօր նա Փարիզի «Օդեոն» թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարն է:
Ի դեպ, Բոնդին հայտնի է ոչ միայն որպես թատերական ռեժիսոր, այլ նաև որպես դերասան, սցենարիստ, արձակագիր, լիբրետիստ: Նա նաև կինոբեմադրությունների հեղինակ է:
«Արանխուեսի երջանիկ օրերը» պիեսի հեղինակը ավստրիացի հայտնի սցենարիստ և դրամատուրգ Պետեր Հանդկեն է: Նրա այս ստեղծագործության բնօրինակ լեզուն ֆրանսերենն է, սակայն Բոնդին նրան համոզել է ստեղծագործության լեզուն փոխադրել գերմաներենի: Ռեժիսորի համար սկզբունքորեն կարևոր է, ոչ միայն ներկայացումների բեմադրական, այլև լեզվական ոճը:
«Արանխուեսի երջանիկ օրերը» բանաստեղծական տեքստ է` գրված իմպրեսիոնիստական եղանակներով: Այնտեղ ներկայացվում են սիրո թեմաներ: Արժե նշել, որ Հանդկեն հանդիսանում է Վիմ Վենդերսի «Բեռլինի երկինքը» հայտնի ֆիլմի սցենարիստը: Դա խաղ-երկխոսություն է, որտեղ օգտագործվել են թատերական ու գրական ակնարկներ:
Վերջին անգամ Լյուկ Բոնդիի ներկայացումները հնարավոր է եղել դիտել 12 տարի առաջ: 2001թ.-ին նրա նշանավոր «Ճայը» մեծ հաջողությամբ փակեց Համաշխարհային թաթերական օլիմպիադան: Իսկ «Արանխուեսի երջանիկ օրերը» ներկայացումը դարձավ սեռական հեղափոխության դարաշրջանի արդյունքների յուրահատուկ հաստատումը: Վիենայի քաղաքային թատրոնի դերասաններ Դորթե Լիսսևսկին և Յենս Հարզերը խաղում են ցանկությունների, հրաժարումների, ֆլիրտի, մի խոսքով սայթաքուն և դատարկող սիրո վայրիվերումների մի վտանգավոր պատմություն: Մթնոլորտն ուղեկցող երաժշտական ֆոնը ձևավորված է հետպատերազմյան ժամանակների շլյագերներից, ջազային կոմպոզիցիաներից, անցած դարի կեսերի ֆրանսիական շանսոնից:
Վաղը` հոկտեմբերի 26-ին, Կ. Ստանիսլավսկու 150-ամյակին նվիրված տարվա ավարտին Մոսկվայում կբացվի «Ստանիսլավսկու թատերաշրջան» 9-րդ Միջազգային թատերական փառատոնը: Այս անգամ թատերական բեմահարթակների վրա սպասվում են հանդիպումներ միայն եվրոպական թատրոնի աստղերի հետ, հաղորդում է «teatral-online.r»-ն:
Փառատոնը կբացվի «Արանխուեսի երջանիկ օրերը» ներկայացմամբ, որի բեմադրիչին` Լյուկ Բոնդիին հաճախ անվանում են «եվրոպական բեմի գլխավոր հրաշագործ» :
Իր կարիերայի արշալույսին Բոնդին Փարիզում սովորել է մնջախաղի հայտնի վարպետ Ժակ Լեկոկի մոտ: Թերևս այդ իսկ պատճառով նրա ներկայացումների պլաստիկական մասն անսովոր տպավորիչ և ուժեղ է, իսկ «Արանխուեսի երջանիկ օրերը»-ի հերոսները կարծես պատրաստ են կատարել ամենաիրական թռիչքներ:
Լյուկ Բոնդին ժամանակին աշխատել է Համբուրգի «Թալիյա» թատրոնում, եղել է Բեռլինի նշանավոր «Շաբյունե» թատրոնի ռեժիսորը, Վիենայի փառատոնի տնօրենը: Այսօր նա Փարիզի «Օդեոն» թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարն է:
Ի դեպ, Բոնդին հայտնի է ոչ միայն որպես թատերական ռեժիսոր, այլ նաև որպես դերասան, սցենարիստ, արձակագիր, լիբրետիստ: Նա նաև կինոբեմադրությունների հեղինակ է:
«Արանխուեսի երջանիկ օրերը» պիեսի հեղինակը ավստրիացի հայտնի սցենարիստ և դրամատուրգ Պետեր Հանդկեն է: Նրա այս ստեղծագործության բնօրինակ լեզուն ֆրանսերենն է, սակայն Բոնդին նրան համոզել է ստեղծագործության լեզուն փոխադրել գերմաներենի: Ռեժիսորի համար սկզբունքորեն կարևոր է, ոչ միայն ներկայացումների բեմադրական, այլև լեզվական ոճը:
«Արանխուեսի երջանիկ օրերը» բանաստեղծական տեքստ է` գրված իմպրեսիոնիստական եղանակներով: Այնտեղ ներկայացվում են սիրո թեմաներ: Արժե նշել, որ Հանդկեն հանդիսանում է Վիմ Վենդերսի «Բեռլինի երկինքը» հայտնի ֆիլմի սցենարիստը: Դա խաղ-երկխոսություն է, որտեղ օգտագործվել են թատերական ու գրական ակնարկներ:
Վերջին անգամ Լյուկ Բոնդիի ներկայացումները հնարավոր է եղել դիտել 12 տարի առաջ: 2001թ.-ին նրա նշանավոր «Ճայը» մեծ հաջողությամբ փակեց Համաշխարհային թաթերական օլիմպիադան: Իսկ «Արանխուեսի երջանիկ օրերը» ներկայացումը դարձավ սեռական հեղափոխության դարաշրջանի արդյունքների յուրահատուկ հաստատումը: Վիենայի քաղաքային թատրոնի դերասաններ Դորթե Լիսսևսկին և Յենս Հարզերը խաղում են ցանկությունների, հրաժարումների, ֆլիրտի, մի խոսքով սայթաքուն և դատարկող սիրո վայրիվերումների մի վտանգավոր պատմություն: Մթնոլորտն ուղեկցող երաժշտական ֆոնը ձևավորված է հետպատերազմյան ժամանակների շլյագերներից, ջազային կոմպոզիցիաներից, անցած դարի կեսերի ֆրանսիական շանսոնից: