Գեղարվեստական ղեկավարները ավելի լավ, քան որևէ այլ մեկը10.24.2017
«Transparency International» հակակոռուպցիոն միջազգային կազմակերպության Ռուսաստանի կառույցը այս երկրի մի շարք հայտնի թատրոնների ակնառու ղեկավարների և մշակույթի գործիչների մեղադրել է միմյանց նկատմամբ հետաքրքրությունների հակադրության մեջ գտնվելու համար: Այդ մասին «transparency.org.ru»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
Ըստ կազմակերպության տվյալների 2013-2017թ.-երին նվազագույնը 14 թատրոն, որպես ֆիզիկական անձի կամ անհատ ձեռներեցի՝ իրենց ղեկավարների հետ կնքել են ընդհանուր առմամբ ավելի քան 97 մլն ռուբլու 60 պայմանագիր: Թատրոնները վարձել են իրենց գեղարվեստական ղեկավարներին որպես դերասաններ և ռեժիսորներ, նաև բեմադրությունների համար նրանցից վարձակալել են շենքերը և ռեկվիզիտը:
Ըստ միջազգային կազմակերպության, օրինակ «Գելիկոն-օպերայի» ղեկավար Դմիտրի Բետմանը իր թատրոնից յուրաքանչյուր ներկայացման համար ստացել է միջինը մոտ 440 հազարական ռուբլի, Պուշկինի թատրոնի ղեկավար Եվգենի Պիսարևը՝ 480 հազարական ռուբլի, «Հարավ-Արևմուտքի վրա» թատրոնի ղեկավար Օլեգ Լեուշինը 180 հազարական ռուբլի, «Գոգոլ-կենտրոնի» տնօրեն Կիրիլ Սերեբրեննիկովը 345 հազարական ռուբլի:
Դերասաններից այս նույն սխեմայով «Transparency»-ն հիշատակում է Օլեգ Տաբակովին և Օլեգ Մենշիկովին, որոնք ամսական վաստակել են ավելի քան 600 հազար ռուբլի, ինչպես նաև երգչուհի Նադեժդա Բաբկինային, որն ամսական վաստակել է 520 հազար ռուբլի:
«Յուրի Կուկլաչյովը շենքի վարձակալության համար իր տղայի հետ կնքել է 3,76 մլն, ռուբլու ընդհանուր գումարով երկու պայմանագիր, իսկ Պավել Սլոբոդկինը իր ղեկավարած համերգա-թատերական կենտրոնի շենքը, որի 50 տոկոսի բաժնետերն է ինքը, 2 տարի ժամկետով այն վարձակալել է 38,6 մլն ռուբլով»,- տեղեկացնում է «Transparency International Russia»-ն և ընդգծում, որ. «Բոլոր պայմանագրերը կնքվել են առանց այլընտրանքային հիմնավորվածության, միակ մատակարարի հետ:
Պայմանագրերի հիմնավորվածության մասում նշվել է, որ թատրոնների գեղարվեստական ղեկավարները ավելի լավ, քան որևէ այլ մեկը, կարող են բեմադրել ներկայացումներ և դրանցում դերեր խաղալ»:
Փաստաթղթում նշվում է, որ նման պայմանագրեր կնքելիս թատրոնները պարտավոր են դրանք համաձայնեցնել գործատուների, օրինակ՝ Մոսկվայի քաղաքապետարանի մշակույթի դեպարտամենտի կամ Մշակույթի նախարարության հետ:
«Transparency International» հակակոռուպցիոն միջազգային կազմակերպության Ռուսաստանի կառույցը այս երկրի մի շարք հայտնի թատրոնների ակնառու ղեկավարների և մշակույթի գործիչների մեղադրել է միմյանց նկատմամբ հետաքրքրությունների հակադրության մեջ գտնվելու համար: Այդ մասին «transparency.org.ru»-ի տեղեկատվությունը փոխանցում է «taglur.am»-ը:
Ըստ կազմակերպության տվյալների 2013-2017թ.-երին նվազագույնը 14 թատրոն, որպես ֆիզիկական անձի կամ անհատ ձեռներեցի՝ իրենց ղեկավարների հետ կնքել են ընդհանուր առմամբ ավելի քան 97 մլն ռուբլու 60 պայմանագիր: Թատրոնները վարձել են իրենց գեղարվեստական ղեկավարներին որպես դերասաններ և ռեժիսորներ, նաև բեմադրությունների համար նրանցից վարձակալել են շենքերը և ռեկվիզիտը:
Ըստ միջազգային կազմակերպության, օրինակ «Գելիկոն-օպերայի» ղեկավար Դմիտրի Բետմանը իր թատրոնից յուրաքանչյուր ներկայացման համար ստացել է միջինը մոտ 440 հազարական ռուբլի, Պուշկինի թատրոնի ղեկավար Եվգենի Պիսարևը՝ 480 հազարական ռուբլի, «Հարավ-Արևմուտքի վրա» թատրոնի ղեկավար Օլեգ Լեուշինը 180 հազարական ռուբլի, «Գոգոլ-կենտրոնի» տնօրեն Կիրիլ Սերեբրեննիկովը 345 հազարական ռուբլի:
Դերասաններից այս նույն սխեմայով «Transparency»-ն հիշատակում է Օլեգ Տաբակովին և Օլեգ Մենշիկովին, որոնք ամսական վաստակել են ավելի քան 600 հազար ռուբլի, ինչպես նաև երգչուհի Նադեժդա Բաբկինային, որն ամսական վաստակել է 520 հազար ռուբլի:
«Յուրի Կուկլաչյովը շենքի վարձակալության համար իր տղայի հետ կնքել է 3,76 մլն, ռուբլու ընդհանուր գումարով երկու պայմանագիր, իսկ Պավել Սլոբոդկինը իր ղեկավարած համերգա-թատերական կենտրոնի շենքը, որի 50 տոկոսի բաժնետերն է ինքը, 2 տարի ժամկետով այն վարձակալել է 38,6 մլն ռուբլով»,- տեղեկացնում է «Transparency International Russia»-ն և ընդգծում, որ. «Բոլոր պայմանագրերը կնքվել են առանց այլընտրանքային հիմնավորվածության, միակ մատակարարի հետ:
Պայմանագրերի հիմնավորվածության մասում նշվել է, որ թատրոնների գեղարվեստական ղեկավարները ավելի լավ, քան որևէ այլ մեկը, կարող են բեմադրել ներկայացումներ և դրանցում դերեր խաղալ»:
Փաստաթղթում նշվում է, որ նման պայմանագրեր կնքելիս թատրոնները պարտավոր են դրանք համաձայնեցնել գործատուների, օրինակ՝ Մոսկվայի քաղաքապետարանի մշակույթի դեպարտամենտի կամ Մշակույթի նախարարության հետ: