Երբ արտիստը դահլիճից հնչող ռեպլիկներին պատասխանում է իր հերոսին բնորոշ ձևով 03.13.2018
Մարտի 7-ին Ռուսաստանի Սամարա քաղաքի օպերայի և բալետի թատրոնում, հյուրախաղերի ժամանակ «Մի դարձիր օտար» ներկայացման գլխավոր դերակատար Միխայիլ Եֆրեմովի խոսքի վատ լսելիությունը մեծ աղմուկի պատճառ է դարձել: Այդ մասին արդեն մի քանի օր շարունակ գրում են ռուսական լրատվամիջոցները:
Դերասանի խոսքը չլսելու պատճառով հանդիսատեսները դահլիճից բղվել են և պահանջել, որ նա բարձր խոսի: Դրան ի պատասխան, Եֆրեմովը ուղղակի երկխոսություն է սկսել հանդիսատեսների հետ՝ իր խոսքում օգտագործելով նաև անթույլատրելի բառապաշար:
Սամարայի օպերայի և բալետի թատրոնի ղեկավարությունը Մոսկվայի «Սովրեմեննիկ» թատրոնի ղեկավարությունից պահանջել է համապատասխան գնահատական տալ հյուրախաղերի ժամանակ իր արտիստի դրսևորած վարքագծին:
«Իմ կարծիքով, գլխավոր սխալը դեռ լրիվ ոտքի չկանգնած նոր ներկայացումը հյուրախաղերի տանելն էր: «Մի դարձիր օտար» ներկայացման պրեմիերան կայացել է Մոսկվայում՝ այս տարվա հունվարին, այսինքն մեկուկես ամիս առաջ»,- գրել է իր մեկնաբանության մեջ «Սովրեմեննիկի» տնօրեն Իգոր Պոպովը և նշել, որ այդ ներկայացումը պահանջում է հանդիսատեսի լուրջ նախապատրաստություն, նախնական աշխատանք, որի ընթացքում պետք է բացատրվեր, թե ինչ բնույթի ներկայացում է նրանց սպասում: Թատրոնի տնօրենը կարծում է, որ, ըստ ամենայնի, այդ գործը չեն կատարել ոչ իրենց PR ծառայությունը, ոչ էլ հյուրընկալող կողմի համապատասխան աշխատակիցները:
Անգլիացի նոբելյան մրցանակակիր, դրամատուրգ Հարոլդ Փինթերի ստեղծագործության հիման վրա իրականացված բեմադրությունը «սև կատակերգություն» է: Այստեղ Միխայիլ Եֆրեմովը հանդես է գալիս ոչ համակրելի կերպարով, որը սուր և ծիծաղ առաջացնող խոսքի վարպետից հանդիսատեսի սպասելիքների շրջանակներից դուրս էր: Պոպովը նաև ընդգծել է, որ օպերային թատրոնի բեմը դրամատիկական ներկայացում ցուցադրելու լավագույն հարթակներից չէ: Պարզվել է, որ բեմում արտաբերված ձայնը ուժեղացնելու համար որոշ տեխնիկական լուծումների անհրաժեշտություն է եղել: Եվ որքան էլ մշակված ձայն և պրոֆեսիոնալ բարձր պատրաստվածությամբ արտիստները փորձել են բարձր խոսել, միևնույնն է, դահլիճում նրանց լավ չեն լսել: Դա հատկապես առավել զգալի է եղել, երբ դերասանները երկխոսել են ոչ թե դեմքով դեպի դահլիճ, այլ միզանսցենի համապատասխան դրվածքով՝ նայելով այլ ուղղությամբ:
Վատ լսելիությունն, անծանոթ և բարդ պիեսը և դերերի էքսցենտրիկ նկարագիրն, ի վերջո, հանդիսատեսի մեջ առաջացրել են դժգոհություն, որը նրանք արտահայտել են տարբեր ռեպլիկներ բացականչելով և բարձր խոսելու պահանջ-բղավոցներով: Ըստ «Սովրեմենիկի» տնօրենի հենց այդ հանգամանքներն էլ դերասան Միխայիլ Եֆրեմովին ստիպել են արձագանքել դահլիճին: Ընդ որում, ընդգծում է Պոպովը, արտիստը նրանց պատասխանել է ոչ թե իր անունից, այլ իր կերպարի՝ Մաքսի բնույթին համապատասխան ձևով: Իսկ այդ կերպարի բնույթը համակարանք չի առաջացնում:
Դերասանի խոսքը չլսելու պատճառով հանդիսատեսները դահլիճից բղվել են և պահանջել, որ նա բարձր խոսի: Դրան ի պատասխան, Եֆրեմովը ուղղակի երկխոսություն է սկսել հանդիսատեսների հետ՝ իր խոսքում օգտագործելով նաև անթույլատրելի բառապաշար:
Սամարայի օպերայի և բալետի թատրոնի ղեկավարությունը Մոսկվայի «Սովրեմեննիկ» թատրոնի ղեկավարությունից պահանջել է համապատասխան գնահատական տալ հյուրախաղերի ժամանակ իր արտիստի դրսևորած վարքագծին:
«Իմ կարծիքով, գլխավոր սխալը դեռ լրիվ ոտքի չկանգնած նոր ներկայացումը հյուրախաղերի տանելն էր: «Մի դարձիր օտար» ներկայացման պրեմիերան կայացել է Մոսկվայում՝ այս տարվա հունվարին, այսինքն մեկուկես ամիս առաջ»,- գրել է իր մեկնաբանության մեջ «Սովրեմեննիկի» տնօրեն Իգոր Պոպովը և նշել, որ այդ ներկայացումը պահանջում է հանդիսատեսի լուրջ նախապատրաստություն, նախնական աշխատանք, որի ընթացքում պետք է բացատրվեր, թե ինչ բնույթի ներկայացում է նրանց սպասում: Թատրոնի տնօրենը կարծում է, որ, ըստ ամենայնի, այդ գործը չեն կատարել ոչ իրենց PR ծառայությունը, ոչ էլ հյուրընկալող կողմի համապատասխան աշխատակիցները:
Անգլիացի նոբելյան մրցանակակիր, դրամատուրգ Հարոլդ Փինթերի ստեղծագործության հիման վրա իրականացված բեմադրությունը «սև կատակերգություն» է: Այստեղ Միխայիլ Եֆրեմովը հանդես է գալիս ոչ համակրելի կերպարով, որը սուր և ծիծաղ առաջացնող խոսքի վարպետից հանդիսատեսի սպասելիքների շրջանակներից դուրս էր: Պոպովը նաև ընդգծել է, որ օպերային թատրոնի բեմը դրամատիկական ներկայացում ցուցադրելու լավագույն հարթակներից չէ: Պարզվել է, որ բեմում արտաբերված ձայնը ուժեղացնելու համար որոշ տեխնիկական լուծումների անհրաժեշտություն է եղել: Եվ որքան էլ մշակված ձայն և պրոֆեսիոնալ բարձր պատրաստվածությամբ արտիստները փորձել են բարձր խոսել, միևնույնն է, դահլիճում նրանց լավ չեն լսել: Դա հատկապես առավել զգալի է եղել, երբ դերասանները երկխոսել են ոչ թե դեմքով դեպի դահլիճ, այլ միզանսցենի համապատասխան դրվածքով՝ նայելով այլ ուղղությամբ:
Վատ լսելիությունն, անծանոթ և բարդ պիեսը և դերերի էքսցենտրիկ նկարագիրն, ի վերջո, հանդիսատեսի մեջ առաջացրել են դժգոհություն, որը նրանք արտահայտել են տարբեր ռեպլիկներ բացականչելով և բարձր խոսելու պահանջ-բղավոցներով: Ըստ «Սովրեմենիկի» տնօրենի հենց այդ հանգամանքներն էլ դերասան Միխայիլ Եֆրեմովին ստիպել են արձագանքել դահլիճին: Ընդ որում, ընդգծում է Պոպովը, արտիստը նրանց պատասխանել է ոչ թե իր անունից, այլ իր կերպարի՝ Մաքսի բնույթին համապատասխան ձևով: Իսկ այդ կերպարի բնույթը համակարանք չի առաջացնում: