Դառնալ թատրոնի չեմպիոն06.28.2018
Բրիտանացի 24 թատերական գործիչներ, որպես մշակույթի նվիրյալներ որոշել են հանդես գալ «Կենդանի թատրոնի անցյալը, ներկան և ապագան» պաշտպանող դեսպանի իրական և գործնական դերում: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «thestage.co.uk»-ին:
Նրանց նախաձեռնությունը, որ ստացել է «Հավատ թատրոնին» անվանումը, մտադիր է մշակույթի այս ոլորտին աջակցությունը նյութականացնել դրամաշնորհներն ավելացնելու և հավատը ամրապնդելու ճանապարհով:
Նրանք նշում են, որ բրիտանական օրեսդրությունը նկարագրում է բեմական գործունեությունը որպես «աշխատանքի հիմնական հանգամանք» և, ուրեմն, Մեծ Բրիտանիան պետք է ապագայում կարևոր դեր խաղա թատրոնների տոնի և պաշտպանության գործում:
«Մանկության տարիներին ինձ պարբերաբար ուղարկում էին թատրոն՝ առավել մտերմիկ տարածություն, այնպիսիք, ինչպիսիք էին «Երիտասարդ Վիքը», «Գրինվիչի խաղատուն», «Մացառ և դարպաս» թատրոնները, ինչպես նաև պատմական հիանալի վայրեր, այնպիսիք, ինչպիսիք էին Ազգային թատրոնը և Ուինդեմի թատրոնը»,- նշել է «թատրոնի դեսպանների» խմբի անդամ Ջուդ Լոն: Նա նաև ընդգծել է, որ այլ մարդկանց հետ կենդանի ելույթի փորձի փոխանակությունը հնարավորություն է տալիս արտիստին իրեն զգալ ոլորտային համայնքի մասնիկ, որը, ըստ նրա, դերասանի համար ունի հիմնարար նշանակություն՝ անհատ լինելու սեփական հատկանիշները զգալու համար:
Ասենք, որ թատրոնը որպես յուրահատուկ մշակութային հավատի տարածք պաշտպանելու կոչված «դեսպանների» ցուցակում ընդգրկված են ինչպես դերասաններ, այնպես էլ դրամատուրգներ, թատրոնի վարչական գործերն ապահովող պատասխանատու աշխատակիցներ, հեռուստամեկնաբաններ և այլն:
Նրանց բոլորին անհանգստացնում է այն հանգամանքը, որ դրամաշնորհներ տրամադրող կազմակերպությունների ծրագրերը շատ են ծանեաբեռնված, իսկ Մեծ Բրիտանիայի ողջ տարածքում թատրոնները փակվում են կամ հայտնվել են անհետանալու սահմանին մոտ: «Հավատ թատրոնին» նախաձեռնությունը ձգտում է ազդել և գրավել լրացուցիչ միջոցներ՝ հուսալով այդ կերպ մեծացնել թատրոններին ցուցաբերվող օժանդակության ծավալը:
Նրանց նախաձեռնությունը, որ ստացել է «Հավատ թատրոնին» անվանումը, մտադիր է մշակույթի այս ոլորտին աջակցությունը նյութականացնել դրամաշնորհներն ավելացնելու և հավատը ամրապնդելու ճանապարհով:
Նրանք նշում են, որ բրիտանական օրեսդրությունը նկարագրում է բեմական գործունեությունը որպես «աշխատանքի հիմնական հանգամանք» և, ուրեմն, Մեծ Բրիտանիան պետք է ապագայում կարևոր դեր խաղա թատրոնների տոնի և պաշտպանության գործում:
«Մանկության տարիներին ինձ պարբերաբար ուղարկում էին թատրոն՝ առավել մտերմիկ տարածություն, այնպիսիք, ինչպիսիք էին «Երիտասարդ Վիքը», «Գրինվիչի խաղատուն», «Մացառ և դարպաս» թատրոնները, ինչպես նաև պատմական հիանալի վայրեր, այնպիսիք, ինչպիսիք էին Ազգային թատրոնը և Ուինդեմի թատրոնը»,- նշել է «թատրոնի դեսպանների» խմբի անդամ Ջուդ Լոն: Նա նաև ընդգծել է, որ այլ մարդկանց հետ կենդանի ելույթի փորձի փոխանակությունը հնարավորություն է տալիս արտիստին իրեն զգալ ոլորտային համայնքի մասնիկ, որը, ըստ նրա, դերասանի համար ունի հիմնարար նշանակություն՝ անհատ լինելու սեփական հատկանիշները զգալու համար:
Ասենք, որ թատրոնը որպես յուրահատուկ մշակութային հավատի տարածք պաշտպանելու կոչված «դեսպանների» ցուցակում ընդգրկված են ինչպես դերասաններ, այնպես էլ դրամատուրգներ, թատրոնի վարչական գործերն ապահովող պատասխանատու աշխատակիցներ, հեռուստամեկնաբաններ և այլն:
Նրանց բոլորին անհանգստացնում է այն հանգամանքը, որ դրամաշնորհներ տրամադրող կազմակերպությունների ծրագրերը շատ են ծանեաբեռնված, իսկ Մեծ Բրիտանիայի ողջ տարածքում թատրոնները փակվում են կամ հայտնվել են անհետանալու սահմանին մոտ: «Հավատ թատրոնին» նախաձեռնությունը ձգտում է ազդել և գրավել լրացուցիչ միջոցներ՝ հուսալով այդ կերպ մեծացնել թատրոններին ցուցաբերվող օժանդակության ծավալը: