Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Մարդու միայնակության մասին երկու կերպարների միջոցով

08.28.2018

19-րդ դարի ռուսական գրականության խոշորագույն դեմքերից մեկի՝ Իվան Տուրգենևի ծննդյան 200-ամյակին նվիրված տոնակատարությունների մարաթոնը կմեկնարկի օգոստոսի 30-ին, Մոսկվայի Պուշկինի անվան թանգարանում՝ «Մալեք-Ադել» ներկայացման պրեմիերային ցուցադրությունով: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»-ին:

Բեմադրությունը պատրաստվել է դասականի «Որսորդի գրառումները» պատմվածքների հայտնի ժողովածուի երկու ստեղծագործությունների հիման վրա:

Դա մարդու համատարած միայնակության մասին երկու կերպարների միջոցով ներկայացվող տրագիկոմեդիա է: Գլխավոր դերերում հանդես են գալիս երկու երկվորյակ եղբայր - դերասաններ՝ Պավել և Դանիլա Ռոսոմախինները:

«Այդ երկու պարոնները շատ ամուր արթնացրին իմ հետաքրքրասիրությունը... Ինչը կարող էր կապել անբաժանելի բարեկամության կապերով երկու այդքան տարբեր էակների...»,- գրում է իր պատմվածքներից մեկում Տուրգենևը:

Հարուստ պարոնի կտակով նրա անխելք և ծիծաղելի խնամարկյալ Տիխոն Նեդապյուսկինին, անսպասելի, որպես ժառանգական ունեցվածք, բաժին է հասնում 22 հոգուց բաղկացած մի գյուղակ: Կտակի ընթերցումից հետո մահացողի օրինական ժառանգները սկսում են բացահայտ ծաղրել այդ անսպասելի հարստությունից ինքն իրեն կորցրած «ժառանգին»: Սակայն հավաքվածներից մեկը, աղքատացած, թեթևաբարո ազնվական և անհավասարակշիռ Պանտելեյ Չերտոպխանովը պաշտպան է կանգնում Տիխոնին և մենամարտի կանչում նրան առավել շատ վիրավորողին: Այպես սկսվում է վարք ու բարքով բոլորովին տարբեր երկու մարդկանց բարեկամությունը:

«Չերտոպխանովը և Նեդապյուսկինը» և «Չերտոպխանովի վախճանը» պատմվածքների հերոսներին Տուրգենևը հանդիպել է իրական կյանքում»,-նշում են բեմադրության հեղինակները և հարցնում, բայց զարմանալի է, որ գրողի երգիծանքով լի պատմությունն առաջացնում է անտիկ թատրոններին հատուկ կարեկցանք:

Թանգարանային մեկնարկից հետո տուրգենևյան հոբելյանին նվիրված ծրագրի բարձրակետը կլինի Մոսկվայում, որտեղ ավելի ուշ տեղի ունենալիք մի շարք այլ միջոցառումներից հետո, կբացվի գրողի հուշարձանը:


Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի
    Դիտվել է 878 անգամ