Բեմադրության գործողություններն աստիճանաբար լողափից տեղափոխվում են լճակի ջրի մեջ09.01.2018
Նախօրեին, օգոստոսի 31-ին, ուշ երեկոյան, Մոսկվայի Գորկու անվան զբոսայգու Պիոներական ջրամբարի ափամերձ ավազներին ցուցադրվեց «Կեսգիշերային հավասարակշռություն» անսովոր ներկայացումը, որը բեմադրել էր «DEREVO» թատրոնի ղեկավար Անտոն Ադասինսկին: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:
Բացօթյա «հարթակում» ասես ի մի են գալիս բնության 4 տարերգ՝ ջուրը, օդը, հողը և կրակը Հանդիսատեսը հիպնոսացած հետևում Է ծավալվող իրադարձություններին՝ այն անսովոր է և անհասկանալի, բայց անընդհատ ուշադրությունն իր վրա գամող:
Բեմադրող ռեժիսորը այս ներկայացման մեջ կոդավորել է իր ասելիքը, սակայն, յուրաքանչյուր դիտող դրա մեջ փնտրում է սեփականը:
«Երեխաներին հարց ես տալիս.
- Ի՞նչ ես ցանկանում դառնալ:
- Տիեզերագնաց:
- Իսկ դու՞:
- Մայքլ Ջեքսոն:
- Իսկ դու ի՞նչ ես ուզում դառնալ:
- Կաշպիրովսկի:
Անցնում է մեկ տարի.
- Ի՞նչ էիր ուզում դառնալ:
- Չեմ հիշում:
- Իսկ դու՞:
- Մոռացել եմ:
- Իսկ դու ի՞նչ էիր ուզում դառնալ:
- Ես արդեն դարձել եմ:
- Ի՞նչ ես դարձել:
- Համակարգային ադմինիստրատոր...
Եվ երազանքը հեռանում է: Հենց այդ մասին է ներկայացումը: Երազանքը մահճակալի տակ պառկած է, փորփրիր, հասիր և դարձիր այն, ինչ ցանկանում ես», - հորդորում է ռեժիսորը:
Այս ներկայացում-մեդիտացիան, արագընթաց չէ, բոլորին չէ որ հասկանալի է, սակայն գրավում է:
Մեկնաբանելով ներկայացման մասին իր տպավորությունները, կոմպոզիտոր Ստաս Նամինը ասել է, որ ներկայացումից իր հետ տանում է այն «Երբ ստանում եք այսքան րոպեների գեղեցկություն, որը կապ ունի ինչ-որ զգացմունքային իրավիճակների հետ, որոնք դու չպետք է հասկանաս մինչև վերջ, բայց այն, որ շատ անկեղծ են խաղում, և ամեն ինչ շատ միաժամանակ է և պլաստիկորեն հիանալի...»:
Բեմադրության գործողություններն աստիճանաբար լողափից տեղափոխվում են լճակի ջրի մեջ: Սա դերասաններից պահանջում է մեծ դիմադրողականություն: Սակայն բողոքի ոչ մի նշան նրանց կեցվածքում չի նշմարվում:
Անտոն Ադասինսկին թատրոնի անցած 30 տարիների ընթացքում մշակել է իր արտիստներին մարզելու և որակը պահանջված ոճին հասցնելու վարժությունների համակարգ:
«Զբաղվում ենք մարմնով, շարժումով, պարում ենք, ունենք վարժություններ հոգեբանության և հոգեվիճակի վերաբերյալ և էլի շատ բաներ...»,- ասում է նա և ավելացնում, որ բոլորը չէ, որ դիմացել են իրենց այսպիսի «կենցաղին»:
Թատերախումբը նախկինում ուներ 18 անդամ, հիմա մնացել են 6-ը:
«Կեսգիշերային հավասարակշռություն» ներկայացումից հետո հանդիսատեսները երկար ժամանակ չէին հեռանում: Թատերական երեկոն շարունակվում էր բարեկամության ձևաչափով....
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:
Նախօրեին, օգոստոսի 31-ին, ուշ երեկոյան, Մոսկվայի Գորկու անվան զբոսայգու Պիոներական ջրամբարի ափամերձ ավազներին ցուցադրվեց «Կեսգիշերային հավասարակշռություն» անսովոր ներկայացումը, որը բեմադրել էր «DEREVO» թատրոնի ղեկավար Անտոն Ադասինսկին: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:
Բացօթյա «հարթակում» ասես ի մի են գալիս բնության 4 տարերգ՝ ջուրը, օդը, հողը և կրակը Հանդիսատեսը հիպնոսացած հետևում Է ծավալվող իրադարձություններին՝ այն անսովոր է և անհասկանալի, բայց անընդհատ ուշադրությունն իր վրա գամող:
Բեմադրող ռեժիսորը այս ներկայացման մեջ կոդավորել է իր ասելիքը, սակայն, յուրաքանչյուր դիտող դրա մեջ փնտրում է սեփականը:
«Երեխաներին հարց ես տալիս.
- Ի՞նչ ես ցանկանում դառնալ:
- Տիեզերագնաց:
- Իսկ դու՞:
- Մայքլ Ջեքսոն:
- Իսկ դու ի՞նչ ես ուզում դառնալ:
- Կաշպիրովսկի:
Անցնում է մեկ տարի.
- Ի՞նչ էիր ուզում դառնալ:
- Չեմ հիշում:
- Իսկ դու՞:
- Մոռացել եմ:
- Իսկ դու ի՞նչ էիր ուզում դառնալ:
- Ես արդեն դարձել եմ:
- Ի՞նչ ես դարձել:
- Համակարգային ադմինիստրատոր...
Եվ երազանքը հեռանում է: Հենց այդ մասին է ներկայացումը: Երազանքը մահճակալի տակ պառկած է, փորփրիր, հասիր և դարձիր այն, ինչ ցանկանում ես», - հորդորում է ռեժիսորը:
Այս ներկայացում-մեդիտացիան, արագընթաց չէ, բոլորին չէ որ հասկանալի է, սակայն գրավում է:
Մեկնաբանելով ներկայացման մասին իր տպավորությունները, կոմպոզիտոր Ստաս Նամինը ասել է, որ ներկայացումից իր հետ տանում է այն «Երբ ստանում եք այսքան րոպեների գեղեցկություն, որը կապ ունի ինչ-որ զգացմունքային իրավիճակների հետ, որոնք դու չպետք է հասկանաս մինչև վերջ, բայց այն, որ շատ անկեղծ են խաղում, և ամեն ինչ շատ միաժամանակ է և պլաստիկորեն հիանալի...»:
Բեմադրության գործողություններն աստիճանաբար լողափից տեղափոխվում են լճակի ջրի մեջ: Սա դերասաններից պահանջում է մեծ դիմադրողականություն: Սակայն բողոքի ոչ մի նշան նրանց կեցվածքում չի նշմարվում:
Անտոն Ադասինսկին թատրոնի անցած 30 տարիների ընթացքում մշակել է իր արտիստներին մարզելու և որակը պահանջված ոճին հասցնելու վարժությունների համակարգ:
«Զբաղվում ենք մարմնով, շարժումով, պարում ենք, ունենք վարժություններ հոգեբանության և հոգեվիճակի վերաբերյալ և էլի շատ բաներ...»,- ասում է նա և ավելացնում, որ բոլորը չէ, որ դիմացել են իրենց այսպիսի «կենցաղին»:
Թատերախումբը նախկինում ուներ 18 անդամ, հիմա մնացել են 6-ը:
«Կեսգիշերային հավասարակշռություն» ներկայացումից հետո հանդիսատեսները երկար ժամանակ չէին հեռանում: Թատերական երեկոն շարունակվում էր բարեկամության ձևաչափով....
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի: