Ենթարկվում է նրա հպումին և ճկվում է, բայց չի կոտրվում06.14.2019
Մոսկվայում ընթացող Չեխովի անվան միջազգային փառատոնը հյուրընկալել է Թայբեյի խորեոգրաֆիական ընկերությանը, որը այստեղ կներկայացնի «Կյանքի հավերժական շարժումը» ներկայացում-հիպնոսը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:
Թայվանցի արտիստների ներկայացումը ունի բնաբան, որը հայտարարում է հետևյալը. «Կյանքի ու մահվան շրջապտույտում սերը երբեք չի անհետանում և երբեք չի ավարտվում»:
Ազդագրում հանդիսատեսները զգուշացվում են, որ ներկայացման ժամանակ օգտագործվում են հաճելի բուրմունքներ:
Հենց բուրմունքների օժանդակությամբ ներկայացման հեղինակները փորձում են հանդիսատեսին ներգրավել կյանքի մասին մտորումների մեջ: Կյանք, որը նրանք դիտարկում են որպես մի մեծ ծես:
Ներկայացումից առաջ պարտադիր կատարվում է կոլեկտիվ աղոթք կամ ինչպես ասում են նրանք «Գոհության արարողակարգ»՝ հասցեագրված Չեխովի անվան փառատոնի կազմակերպիչներին, որի շնորհիվ իրենց թատրոնը, յուրաքանչյուր պարողը և ներկայացման ռեկվիզիտը բերվել է այստեղ:
Ներկայացման խորհրդանիշը հանդիսացող խոտերի բոլոր տեսականին բերվել է Թայբեյից, որը Թայվանի մայրաքաղաքն է:
«Այս բույսը կոչվում էմանխուա: Սրա առանձնահատկությունն այն է, որ աճում է ցանկացած պայմաններում՝ չնայելով ոչ մի բանի: Եվ նա շատ հետաքրքիր է արձագանքում քամուն: Այն փափուկ ենթարկվում է նրա հպումին և ճկվում է, բայց չի կոտրվում, որովհետև ամուր է և դիմացկուն: Այս տպավորությունը ես դրել եմ բեմադրության հիմքում: Չէ որ սա նման է մարդկային կյանքին՝ ճկվում է, բայց չի խոնարհվում»,- ասել է թատերախմբի խորեոգրաֆ Լին Լի-Չենը:
Լին Լի-Չենը համաձայն գերմանա-ֆրանսիական «ARTE» հեռուստաալիքի վարկածի աշխարհի ամենանշանավոր ութ խորեոգրաֆներից մեկն է: Արևմտյան մշակույթի չափից դուրս մեծ ազդեցությունը իր հայրենիքի մշակութային ավանդների վրա ստիպեցին նրան կրկին վերադառնալ մասնագիտական գործունեության ոլորտ, թեև արդեն որոշել էր անցնել թոշակի և տրվել ընտանեկան կյանքին: Ամեն անգամ այս կինն ինքն անձամբ է գրիմավորում խմբի գլխավոր պարուհուն: Նրա կեսժամյա շամանական պար-տրանսն առաջինն է, որը տեսնում է հանդիսատեսը:
«Այս աղջիկը 10 տարի է ծախսել, որպեսզի մազերը աճեցնի մինչև կրունկները: Դրանց խնամքը նրանից հսկայական ճիգեր են պահանջում: Նա այդ գործը կատարում է ժամերով: Ես հիանում են նրանով նաև այն բանի համար, թե ինչպես է աշխատում բեմում: Նա լավագույն պարուհիներից մեկն է, որին երբևէ հանդիպել եմ կյանքում»,- նշել է Լին Լի-Չենը:
Քաղցր և համեմունքային բույրը չափազանց դանդաղ ներգործում է ողջ դահլիճի վրա: Այնպես որ իզուր չէ, որ ցուցադրությունը անվանվում է ներկայացում-հիպնոս: Այս ռիթմին, իսկ ավելի ճիշտ դրա բացակայությանը, պետք է տրամադրվել ինչպես մեդիտացիայի ժամանակ: Մոգական լույս, ծածանվող սպիտակ ծածկոցների կտավներ, կիսամերկ, միյանց հյուսվող մարմիններ, որոնց վրա լցնում են բույսերի սերմեր... Այս ամենը մի առասպելական տիեզերք է: Չինական լեգենդ կեցության մասին, որը եվրոպացուն դեռ հարկավոր է գաղտնազերծել:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի:

Մոսկվայում ընթացող Չեխովի անվան միջազգային փառատոնը հյուրընկալել է Թայբեյի խորեոգրաֆիական ընկերությանը, որը այստեղ կներկայացնի «Կյանքի հավերժական շարժումը» ներկայացում-հիպնոսը: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «tvkultura.ru»-ին:
Թայվանցի արտիստների ներկայացումը ունի բնաբան, որը հայտարարում է հետևյալը. «Կյանքի ու մահվան շրջապտույտում սերը երբեք չի անհետանում և երբեք չի ավարտվում»:
Ազդագրում հանդիսատեսները զգուշացվում են, որ ներկայացման ժամանակ օգտագործվում են հաճելի բուրմունքներ:
Հենց բուրմունքների օժանդակությամբ ներկայացման հեղինակները փորձում են հանդիսատեսին ներգրավել կյանքի մասին մտորումների մեջ: Կյանք, որը նրանք դիտարկում են որպես մի մեծ ծես:
Ներկայացումից առաջ պարտադիր կատարվում է կոլեկտիվ աղոթք կամ ինչպես ասում են նրանք «Գոհության արարողակարգ»՝ հասցեագրված Չեխովի անվան փառատոնի կազմակերպիչներին, որի շնորհիվ իրենց թատրոնը, յուրաքանչյուր պարողը և ներկայացման ռեկվիզիտը բերվել է այստեղ:
Ներկայացման խորհրդանիշը հանդիսացող խոտերի բոլոր տեսականին բերվել է Թայբեյից, որը Թայվանի մայրաքաղաքն է:
«Այս բույսը կոչվում էմանխուա: Սրա առանձնահատկությունն այն է, որ աճում է ցանկացած պայմաններում՝ չնայելով ոչ մի բանի: Եվ նա շատ հետաքրքիր է արձագանքում քամուն: Այն փափուկ ենթարկվում է նրա հպումին և ճկվում է, բայց չի կոտրվում, որովհետև ամուր է և դիմացկուն: Այս տպավորությունը ես դրել եմ բեմադրության հիմքում: Չէ որ սա նման է մարդկային կյանքին՝ ճկվում է, բայց չի խոնարհվում»,- ասել է թատերախմբի խորեոգրաֆ Լին Լի-Չենը:
Լին Լի-Չենը համաձայն գերմանա-ֆրանսիական «ARTE» հեռուստաալիքի վարկածի աշխարհի ամենանշանավոր ութ խորեոգրաֆներից մեկն է: Արևմտյան մշակույթի չափից դուրս մեծ ազդեցությունը իր հայրենիքի մշակութային ավանդների վրա ստիպեցին նրան կրկին վերադառնալ մասնագիտական գործունեության ոլորտ, թեև արդեն որոշել էր անցնել թոշակի և տրվել ընտանեկան կյանքին: Ամեն անգամ այս կինն ինքն անձամբ է գրիմավորում խմբի գլխավոր պարուհուն: Նրա կեսժամյա շամանական պար-տրանսն առաջինն է, որը տեսնում է հանդիսատեսը:
«Այս աղջիկը 10 տարի է ծախսել, որպեսզի մազերը աճեցնի մինչև կրունկները: Դրանց խնամքը նրանից հսկայական ճիգեր են պահանջում: Նա այդ գործը կատարում է ժամերով: Ես հիանում են նրանով նաև այն բանի համար, թե ինչպես է աշխատում բեմում: Նա լավագույն պարուհիներից մեկն է, որին երբևէ հանդիպել եմ կյանքում»,- նշել է Լին Լի-Չենը:
Քաղցր և համեմունքային բույրը չափազանց դանդաղ ներգործում է ողջ դահլիճի վրա: Այնպես որ իզուր չէ, որ ցուցադրությունը անվանվում է ներկայացում-հիպնոս: Այս ռիթմին, իսկ ավելի ճիշտ դրա բացակայությանը, պետք է տրամադրվել ինչպես մեդիտացիայի ժամանակ: Մոգական լույս, ծածանվող սպիտակ ծածկոցների կտավներ, կիսամերկ, միյանց հյուսվող մարմիններ, որոնց վրա լցնում են բույսերի սերմեր... Այս ամենը մի առասպելական տիեզերք է: Չինական լեգենդ կեցության մասին, որը եվրոպացուն դեռ հարկավոր է գաղտնազերծել:
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի: