Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

Ինչ է եղել մինչև շարժումը կամ՝ բեմում հանդես է գալիս մերկ մարմին

11.27.2013


Մոսկվայի Մեյերհոլդի անվան կենտրոնի բեմը վերջին երկու օրերին, երկուշաբթի և երեքշաբթի, տրամադրվել էր «Նոր եվրոպական թատրոնի» հոբելյանական 15-րդ փառատոնի շրջանակներում ցուցադրվող «Memento Mori» ներկայացմանը: Այդ մասին հաղորդում է «РИА Новости»-ն՝ հղում անելով թատրոնի մամլո ծառայությանը:

«15 տարի շարունակ մենք փորձում էինք հետևել, թե ինչպես է փոխվում թատրոնը, թե ինչպես է այն քայլ անում նախկինում արգելված տարածքներ, ինչպես է զրկվում սովոր հենարաններից՝ պրոֆեսիոնալ դերասաններից, սյուժեից, գրական տեքստից: Այս տարվա ներկայացումներից մեկը («Memento Mori»), ընդհանրապես, կընթանա անթափանց մթի մեջ, բայց և այնպես դա թատրոն կլինի»,- նշել են փառատոնի կազմակերպիչները:

Ներկայացման հեղինակը՝ Պասկալ Ռամբերը, Ռուսաստանում, Չեխովի անվան գեղարվեստական թատրոնի («МХТ»)-ի «Ֆրանսիական թատրոնն առաջին անգամ ռուսերեն» նախագծի շրջանակներում նախկինում բեմադրել էր իր հեղինակած նույնանուն պիեսը, Գոնկուրյան ազգային մրցանակի արժանացած «Սիրո սահմանը»:

Ռեժիսորի նոր՝ «Memento Mori» աշխատանքը բոլորովին այլ ժանրի ներկայացում է, որը շատ հեռու է դրամատիկականից: Ինքը Ռամբերը հանդես է գալիս որպես այդ պլաստիկ բեմադրության պարուսույց: Ներկայացման հեղինակները զգուշացնում են, որ բեմում հանդես է գալիս մերկ մարմին: Քանի որ ներկայացման կոնցեպտը կայանում է գործողության ընթացքում անթափանց խավարը պահպանելու մեջ, ապա հանդիսատեսներին պիտի խնդրեն հանձնել իրենց մոտ գտնվող բոլոր այն սարքերը, որոնք կարող են լույս արձակել:

««Memento Mori»-ի միակ սյուժեն դա շարժումն է: Իսկ ավելի ճիշտ այն, ինչը նախորդում է շարժմանը: Այսինքն այն, ինչը գոյություն ունի ավելի վաղ, ամենասկզբում: Առաժմ ամեն ինչ անշարժ է: Դեռ ոչինչ չկա: Եկեք պատկերացնենք, թե ինչ է նշանակում «մինչև շարժումը»: Այսինքն, մինչ այն պահը, երբ հնարավոր է ինչ-որ բան նկատել: Մենք ականջ ենք դնում և կլսենք, թե ինչպես է այն աղմուկով սլանում ուղիղ մեր վրա՝ հեռու ինչ-որ տեղից: Եվ ահա, այն այստեղ է և… մերկ է»,- ասել է իր ներկայացման մասին ռեժիսորը:
    Դիտվել է 1177 անգամ