Ֆիզիկական թատրոն։ Երբ սկսվում է հորիզոնականի և ուղղահայացի շարժումը04.23.2021
Ռուսաստանի Պերմ քաղաքում «Թատրոն֊Թատրոնը» և «Ժամանակակից ազատ պարի թատրոնը» համատեղ բեմադրել են «Լիր» ներկայացումը ֆիզիկական թատրոնի ժանրում։ Գլխավոր՝ Լիրի դերում, հանդես է գալիս բալետի մենապարուհի Եվգենիա Պանֆիլովան։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am>֊ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»֊ին։
Օրինակելի «Լիրը» քննում է մարդու և աշխարհի փոխգործողության երկու միջոց՝ ուղղահայաց, իշխանության «տղամարդկային․ սկզբունք և հորիզոնական «կանացի»՝ հարմոնիկ երկխոսության սկզբունք։ Լիրը գիտակցում է իրեն, երբ սկսվում է հորիզոնականի և ուղղահայացի շարժումը։ Սակայն Պերմում բեմադրվող «Լիրում» (ռեժիսոր՝ Քսենիա Մալինինա) բեմադրությունը սահմանափակվում է իշխանության թեմայով։ Այդ իսկ պատճառով վերնագրում անհետացել է «արքա» բառը։
Այս նոր բեմական ընթերցումը աշխարհաստեղծման հարաբերությունների բնապահպանական համակարգում արձանագրված խախտման մասին է։
«Մարդը իրեն դրսևորում է որպես բնության տեր՝ իրեն հռչակելով թագավոր, սակայն ամեն ինչ չէ, որ պետք է պտտվի նրա շուրջը։ Եվ աշխարհը նրան պատասխանում է․,֊ նշում են բեմադրության հեղինակները։
«Լիրի» խտացված պատումը ընթանում է միաժամանակ խոսքի մակարդակում (կան տեքստային տեսանկարահանված կադրեր և խոսք) և պլաստիկայի։
Սա կոչվում է ֆիզիկական թատրոն, որտեղ դերասանին կամ պարողին հանձնարարվում է մարմնական խնդիր, որը նրան փոխադրում է այնպիսի իրավիճակ, որտեղ նա վերապրում է այն նույն զգացմունքային վիճակները, ինչը կա նրա մարմնավորած կերպարում»,֊ նշել է ներկայացման խորեոգրաֆ Քսենյա Մալինինան։ Նրա ասելով, ժամանակակից թատրոնում, հետդրամատիկական, նույնիսկ հետ֊հետդրամատիկական թատրոնում շատ կարևոր է անկեղծությունը։ Այս բեմադրության մեջ գլխավորը մարմինն է։ Բառերը կարող են խաբել, բայց մարմինը չի խաբում։ Ըստ խորեոգրաֆի, հանդիսատեսը կարդում է պարողների զգացմունքային վիճակը, և դա դառնում է ներկայացման շերտերից մեկը։
«Լիրի» պրեմիերային ցուցադրությունները կկայանան ապրիլի 25-27֊ին։

Ռուսաստանի Պերմ քաղաքում «Թատրոն֊Թատրոնը» և «Ժամանակակից ազատ պարի թատրոնը» համատեղ բեմադրել են «Լիր» ներկայացումը ֆիզիկական թատրոնի ժանրում։ Գլխավոր՝ Լիրի դերում, հանդես է գալիս բալետի մենապարուհի Եվգենիա Պանֆիլովան։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am>֊ը՝ հղում անելով «teatral-online.ru»֊ին։
Օրինակելի «Լիրը» քննում է մարդու և աշխարհի փոխգործողության երկու միջոց՝ ուղղահայաց, իշխանության «տղամարդկային․ սկզբունք և հորիզոնական «կանացի»՝ հարմոնիկ երկխոսության սկզբունք։ Լիրը գիտակցում է իրեն, երբ սկսվում է հորիզոնականի և ուղղահայացի շարժումը։ Սակայն Պերմում բեմադրվող «Լիրում» (ռեժիսոր՝ Քսենիա Մալինինա) բեմադրությունը սահմանափակվում է իշխանության թեմայով։ Այդ իսկ պատճառով վերնագրում անհետացել է «արքա» բառը։
Այս նոր բեմական ընթերցումը աշխարհաստեղծման հարաբերությունների բնապահպանական համակարգում արձանագրված խախտման մասին է։
«Մարդը իրեն դրսևորում է որպես բնության տեր՝ իրեն հռչակելով թագավոր, սակայն ամեն ինչ չէ, որ պետք է պտտվի նրա շուրջը։ Եվ աշխարհը նրան պատասխանում է․,֊ նշում են բեմադրության հեղինակները։
«Լիրի» խտացված պատումը ընթանում է միաժամանակ խոսքի մակարդակում (կան տեքստային տեսանկարահանված կադրեր և խոսք) և պլաստիկայի։
Սա կոչվում է ֆիզիկական թատրոն, որտեղ դերասանին կամ պարողին հանձնարարվում է մարմնական խնդիր, որը նրան փոխադրում է այնպիսի իրավիճակ, որտեղ նա վերապրում է այն նույն զգացմունքային վիճակները, ինչը կա նրա մարմնավորած կերպարում»,֊ նշել է ներկայացման խորեոգրաֆ Քսենյա Մալինինան։ Նրա ասելով, ժամանակակից թատրոնում, հետդրամատիկական, նույնիսկ հետ֊հետդրամատիկական թատրոնում շատ կարևոր է անկեղծությունը։ Այս բեմադրության մեջ գլխավորը մարմինն է։ Բառերը կարող են խաբել, բայց մարմինը չի խաբում։ Ըստ խորեոգրաֆի, հանդիսատեսը կարդում է պարողների զգացմունքային վիճակը, և դա դառնում է ներկայացման շերտերից մեկը։
«Լիրի» պրեմիերային ցուցադրությունները կկայանան ապրիլի 25-27֊ին։