«Սև այգի» բալետը անդրադառնում է Արցախի ողբերգությանը08.18.2021
Նախօրեին՝ օգոստոսի 18-ին,Սանկտ֊Պետերբուրգի Մարինյան թատրոնում «Սև այգի» վերնագրով վավերագրական բալետի ցուցադրությամբ բացվել է «Open Look» ժամանակակից պարի 18-րդ միջազգային փառատոնը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը` հղում անելով «ՏԱՍՍ»֊ին։
Խորեոգրաֆ Վալերիա Կասպարովայի բեմադրությունը անդրադառնում է Արցախի վերջին ազատագրական պայքարի պատմությանը։
«Ողջ ներկայացումը կառուցված է բարեկամներիս հիշողությունների վրա, որոնք 30 տարի առաջ, լինելով դեռ երեխա, վերապրել են Ղարաբաղի ողբերգական իրադարձությունները։ Պատերազմը ցուցադրված է երեխաների աչքերով։ Բեմադրության գաղափարը գեղարվեստական խորհուրդը հաստատել է անցյալ տարվա սեպտեմբերի 26֊ին, իսկ հաջորդ օրը մենք արթնացանք այն լուրով, որ այնտեղ սկսվել է նոր պատերազմ․,֊ նշել է խորեոգրաֆը։
Ըստ Կասպարովայի ողջ բեմադրությունը ստեղծվել է այդ ծանր իրադարձությունների մթնոլորտում։ Նա նշել է, որ ձգտել է արտահայտել ոչ թե պատմությունը, այլ այն, ինչը ինքը լսել է առաջին դեմքից, բարեկամներից, որոնք այդ ժամանակ ռազմաճակատի վերածված Ստեփանակերտում էին։
«Եվ այն, ինչը նրանք ինձ պատմեցին, ավելի լավ է չլսեի»,֊ նշել է նա և ավելացրել, որ պատրաստվում է մեկ շաբաթ հետո իր նոր բեմադրությունը ներկայացնել Երևանում, որտեղ, անշուշտ, նրա աշխատանքը գնահատողների մեջ կլինեն նաև այդ դեպքերի ականատեսները։։
Նախօրեին՝ օգոստոսի 18-ին,Սանկտ֊Պետերբուրգի Մարինյան թատրոնում «Սև այգի» վերնագրով վավերագրական բալետի ցուցադրությամբ բացվել է «Open Look» ժամանակակից պարի 18-րդ միջազգային փառատոնը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը` հղում անելով «ՏԱՍՍ»֊ին։
Խորեոգրաֆ Վալերիա Կասպարովայի բեմադրությունը անդրադառնում է Արցախի վերջին ազատագրական պայքարի պատմությանը։
«Ողջ ներկայացումը կառուցված է բարեկամներիս հիշողությունների վրա, որոնք 30 տարի առաջ, լինելով դեռ երեխա, վերապրել են Ղարաբաղի ողբերգական իրադարձությունները։ Պատերազմը ցուցադրված է երեխաների աչքերով։ Բեմադրության գաղափարը գեղարվեստական խորհուրդը հաստատել է անցյալ տարվա սեպտեմբերի 26֊ին, իսկ հաջորդ օրը մենք արթնացանք այն լուրով, որ այնտեղ սկսվել է նոր պատերազմ․,֊ նշել է խորեոգրաֆը։
Ըստ Կասպարովայի ողջ բեմադրությունը ստեղծվել է այդ ծանր իրադարձությունների մթնոլորտում։ Նա նշել է, որ ձգտել է արտահայտել ոչ թե պատմությունը, այլ այն, ինչը ինքը լսել է առաջին դեմքից, բարեկամներից, որոնք այդ ժամանակ ռազմաճակատի վերածված Ստեփանակերտում էին։
«Եվ այն, ինչը նրանք ինձ պատմեցին, ավելի լավ է չլսեի»,֊ նշել է նա և ավելացրել, որ պատրաստվում է մեկ շաբաթ հետո իր նոր բեմադրությունը ներկայացնել Երևանում, որտեղ, անշուշտ, նրա աշխատանքը գնահատողների մեջ կլինեն նաև այդ դեպքերի ականատեսները։։