Գեղարվեստական ղեկավարը և գերբեռնված քաղաքական կոռեկտությունը12.09.2021
Գերմանացի թատերական քննադատ Մանուել Բրուգը բացահայտել է այդ երկրի թատրոններում Չայկովսկու «Շչելկունչիկ» բալետի ցուցադրությունը արգելելու պատճառը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»֊ը՝ հղում անելով «lenta.ru»֊ին։
Հիշեցնենք, որ բալետի ցուցադրությունը արգելվել էր այն հիմնավորմամբ, որ բեմադրությունը համարվել էր ռասիստական՝ պարողների մաշկը մուգ գույնով գրիմավորելու պատճառով։
Քննադատը նշել է, որ կայացրած որոշումը սխալ է և ունի քաղաքական ենթատեքստ։ Այդ բանի համար նա պատասխանատու է համարել բալետային խմբի գեղարվեստական ղեկավար Քրիստիանե Թաբոլթին։ Թատերագետը նաև հայտարարել է, որ Թաբոլթը կատարում է «բալետի գերեզմանափորի» դեր՝ դրա ավանդական ձևով։ Բրուգը նման որոշումը որակել է, որպես «ժամանակի ոգով» ընդունված վճիռ։
«Դա պահանջում է ժամանակի ոգին, որը իշխում է գլխավորապես չարամիտ սոցիալական ցանցերում»,֊ նշել է Բրուգը։ Նա ցավով է արձանագրել փաստը, որ այս տարի բեռլինցի երեխաները կզրկվեն Չայկովսկու դասական բալետի շքեղ ներկայացումը դիտելու հնարավորությունից, որը ճշգրիտ վերարտադրում է 1892 թ․֊ին մեծ խորեոգրաֆ Մարիուս Պետիպայի բեմադրությունը։
Թատերագետը նաև նշել է, որ Թաբոլթը երբևէ աչքի չի ընկել ոճական զգացողությամբ, իսկ գեղարվեստական ղեկավարի կարգավիճակում որոշել է գնալ «առավել կարևոր գաղափարական ճակատ»։ Նա ընդգծել է, որ գեղարվեստական ղեկավարը «գերբեռնված է եղել քաղաքական կոռեկտության իր պայքարով»։
Այս թեմայով այլ հղումներ-1

Հիշեցնենք, որ բալետի ցուցադրությունը արգելվել էր այն հիմնավորմամբ, որ բեմադրությունը համարվել էր ռասիստական՝ պարողների մաշկը մուգ գույնով գրիմավորելու պատճառով։
Քննադատը նշել է, որ կայացրած որոշումը սխալ է և ունի քաղաքական ենթատեքստ։ Այդ բանի համար նա պատասխանատու է համարել բալետային խմբի գեղարվեստական ղեկավար Քրիստիանե Թաբոլթին։ Թատերագետը նաև հայտարարել է, որ Թաբոլթը կատարում է «բալետի գերեզմանափորի» դեր՝ դրա ավանդական ձևով։ Բրուգը նման որոշումը որակել է, որպես «ժամանակի ոգով» ընդունված վճիռ։
«Դա պահանջում է ժամանակի ոգին, որը իշխում է գլխավորապես չարամիտ սոցիալական ցանցերում»,֊ նշել է Բրուգը։ Նա ցավով է արձանագրել փաստը, որ այս տարի բեռլինցի երեխաները կզրկվեն Չայկովսկու դասական բալետի շքեղ ներկայացումը դիտելու հնարավորությունից, որը ճշգրիտ վերարտադրում է 1892 թ․֊ին մեծ խորեոգրաֆ Մարիուս Պետիպայի բեմադրությունը։
Թատերագետը նաև նշել է, որ Թաբոլթը երբևէ աչքի չի ընկել ոճական զգացողությամբ, իսկ գեղարվեստական ղեկավարի կարգավիճակում որոշել է գնալ «առավել կարևոր գաղափարական ճակատ»։ Նա ընդգծել է, որ գեղարվեստական ղեկավարը «գերբեռնված է եղել քաղաքական կոռեկտության իր պայքարով»։
Այս թեմայով այլ հղումներ-1