Նյու֊Յորքի «Chelsea» հյուրանոցն՝ ըստ Անտոն Չեխովի «Ճայի»01.30.2023
«Նյու֊Յորքում բեմադրություն ստեղծելը բավականին բարդ համակարգ է», այդ մասին նշել է ռուս ռեժիսոր Ալեքսանդր Մալոչնիկովը «teatral-online.ru»֊ին օրերս տրված իր հարցազրույցում։
Որպեսզի թողարկվի բեմադրություն, որի համար պետք է տոմսեր վաճառվեն, անհրաժեշտ է գտնել փողեր, որոնք կփակեն բոլոր արտիստների արհմիութենական դրույքները։ Մալոչնիկովը նշում է,որ թատրոնների մեծ մասը սպասում է գերաստղի, կամ կողքից գտնված այդպիսի գումարի։
Ռուս ռեժիսորը Նյու֊Յորքում կարողացել է բեմադրություն պատրաստելու համար տեղի պահանջները բավարարող անհրաժեշտ խնդիրները կարգավորել։ Հայթայթվել են անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցները, դերասանների քասթինգ է անցկացրել, նրա բեմադրությանը մասնակցել ցանկացող շուրջ 700 արտիստների կազմից և բեմադրել է «Chekhov in the Chelsea» ներկայացումը, որի համար գրական հիմք է ծառայել Անտոն Չեխովի «Ճայը» պիեսը։
Մալոչնիկովն իր բեմադրության գլխավոր ասելիքներից մեկը համարել է զրույցը նյու֊յորքյան մշակույթի մասին։ «Chelsea» հյուրանոցը, որի տիրույթ է տեղափոխվել թատերական գործողությունը, իրականում շատ կարևոր պատմական վայր է։ Այստեղ է սկզբնավորվել 1970-80֊ական թվականների նյու֊յորքյան մշակույթը։ Դա հյուրանոց է, որտեղ հյուրերը ժամանում են երկար ժամանակով։ 20֊րդ դարի սկզբին այստեղ ապրել են գրողներ Մարկ Տվենը և Օ՝ Հենրին, իսկ դարավերջին՝ նկարիչ Էնդի Ուորհոլը, ռեժիսոր Միլոշ Ֆորմանը, երաժիշտ Սիդ Վիշեսը, բանաստեղծ Լեոնարդ Քոհենը, կիթառահար Ջիմի Հենրիքսը, երգչուհի Ջենիս Ջոփլինը և այլք։
Այսօր էլ կան մարդիկ, որոնք «Chelsea» հյուրանոցում են ապրում՝ արդեն 30-40 տարի։
«Chelsea»֊ում ապրող այդպիսի մարդիկ, ըստ ռեժիսորի, կրում են իրենց մեջ շատ չեխովյան մոտիվներ, որն էլ նա դրել է դասական պիեսի իր ընթերցման հիմքում՝ արվեստի ու նոր ձևերի, նաև՝ այն կյանքի մասին, որը հոսում է մարդկանց կողքով, երբ նրանք վիսկի են ըմպում․․․
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի։

Որպեսզի թողարկվի բեմադրություն, որի համար պետք է տոմսեր վաճառվեն, անհրաժեշտ է գտնել փողեր, որոնք կփակեն բոլոր արտիստների արհմիութենական դրույքները։ Մալոչնիկովը նշում է,որ թատրոնների մեծ մասը սպասում է գերաստղի, կամ կողքից գտնված այդպիսի գումարի։
Ռուս ռեժիսորը Նյու֊Յորքում կարողացել է բեմադրություն պատրաստելու համար տեղի պահանջները բավարարող անհրաժեշտ խնդիրները կարգավորել։ Հայթայթվել են անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցները, դերասանների քասթինգ է անցկացրել, նրա բեմադրությանը մասնակցել ցանկացող շուրջ 700 արտիստների կազմից և բեմադրել է «Chekhov in the Chelsea» ներկայացումը, որի համար գրական հիմք է ծառայել Անտոն Չեխովի «Ճայը» պիեսը։
Մալոչնիկովն իր բեմադրության գլխավոր ասելիքներից մեկը համարել է զրույցը նյու֊յորքյան մշակույթի մասին։ «Chelsea» հյուրանոցը, որի տիրույթ է տեղափոխվել թատերական գործողությունը, իրականում շատ կարևոր պատմական վայր է։ Այստեղ է սկզբնավորվել 1970-80֊ական թվականների նյու֊յորքյան մշակույթը։ Դա հյուրանոց է, որտեղ հյուրերը ժամանում են երկար ժամանակով։ 20֊րդ դարի սկզբին այստեղ ապրել են գրողներ Մարկ Տվենը և Օ՝ Հենրին, իսկ դարավերջին՝ նկարիչ Էնդի Ուորհոլը, ռեժիսոր Միլոշ Ֆորմանը, երաժիշտ Սիդ Վիշեսը, բանաստեղծ Լեոնարդ Քոհենը, կիթառահար Ջիմի Հենրիքսը, երգչուհի Ջենիս Ջոփլինը և այլք։
Այսօր էլ կան մարդիկ, որոնք «Chelsea» հյուրանոցում են ապրում՝ արդեն 30-40 տարի։
«Chelsea»֊ում ապրող այդպիսի մարդիկ, ըստ ռեժիսորի, կրում են իրենց մեջ շատ չեխովյան մոտիվներ, որն էլ նա դրել է դասական պիեսի իր ընթերցման հիմքում՝ արվեստի ու նոր ձևերի, նաև՝ այն կյանքի մասին, որը հոսում է մարդկանց կողքով, երբ նրանք վիսկի են ըմպում․․․
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի։