Եկել է Արգենտինա և ցանկանում է կառուցել Լեհաստանում թողածի նման մի նոր տուն05.27.2024
Լիտվայի Կլայպեդա քաղաքի դրամատիկական թատրոնում ընթանում է «TheATRIUM-2024» թատերական փառատոնը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «Թագլուրը»՝ հղում անելով «oteatre.info»֊ին։
Այն ունի յուրահատուկ կառուցվածք և կազմված է երկու մասից՝ լիտվական և միջազգային:
Լիտվական մասըը մեկնարկել է մայիսի 15-ին ռուս ֊ուկրաինական պատերազմի պատճառով Արևմուտքում հանգրվան գտած հայտնի ռեժիսոր Դմիտրի Կրիմովի «Ռեքվիեմի» պրեմիերայով, իսկ մայիսի 19-ին ավարտվել է նույն քաղաքացիական կարգավիճակում Եվրոպայում ապաստան գտած ռեժիսոր Յուրի Բուտուսովի «Ռոզենկրանցը և Գիլդենսթերնը մեռած են» պիեսի հյուրախաղային ներկայացմամբ։ Իսկ ընդհանրապես, փառատոնի ծրագրի այդ հատվածում ներկայացվել են տարբեր (դրամատիկ, պլաստիկ, երաժշտական) ձևերի գրեթե մեկ տասնյակի հասնող բեմադրություններ։
«TheATRIUM֊2024»-ի միջազգային մասում ընդգրկվել էր հինգ բեմադրություն, որոնցից մեկը ներկայացնում էր աշխարհահռչակ իտալացի ռեժիսոր Ռոմեո Կաստելլուչչիի «Bros» - փորձարարական աշխատանքը։ Այս բեմադրության մեջ Կաստելլուչչին ուսումնասիրում է բռնության բնույթը, «դաժանության ի հայտ գալը՝ ցանկացած հստակ ճանաչելի չարիքից դուրս»:
Ռեժիսորի այս նախագծին մասնակցում են 23 ոչ պրոֆեսիոնալ արտիստներ և երեք դերասաններ։ Ամերիկյան ոստիկանական համազգեստ հագած՝ թատերական կերպարները ականջակալների միջոցով կատարում են ստացած հրահանգները։ Արդյունքը «կենդանի նկարների շարան» է, որտեղ քրիստոնեական մշակույթի, զանգվածային լրատվամիջոցների, փոփ մշակույթի և նույնիսկ համր ֆիլմերը (Բասթեր Քիթոնի մասնակցությամբ) հանդիսատեսի համար, ըստ Կաստելլուչչիի, ստեղծում են «էսթետիկորեն խնդրահարույց», մի տեսարան, որին հանդիսատեսը կոչված է բարդ էթիկական խնդիրներին տալ ներքին արձագանք:
Մայիսի 30-ին փառատոնին կներկայացվի արգենտինացի Մարիանո Պենսոտիի «La obra» պիեսը։ Բեմադրությունը հիմնված է հրեական ծագումով լեհի զարմանահրաշ պատմության վրա, ով եկել է Արգենտինա 1960-լականների սկզբին և ցանկանում է կառուցել Լեհաստանում թողած իր օջախի նման մի նոր տուն: Սակայն այդ շինության արգենտինական տարբերակը նա նախատեսում է բոլորովին այլ նպատակի համար։ Այս շենքում նա իր հարևանների համար ցուցադրության է պատրաստում մի բեմադրություն, որտեղ պատումը հյուսվում է Վարշավայում իր նախապատերազմական կյանքի մասին։
Աստիճանաբար տունը համալրվում էր ավելի ու ավելի շատ մանրամասներով, իսկ հարեւանները որպես դերակատարներ ներգրավվում էին ակցիային, որը նրանց համար դառնում է երկրորդ կյանք։ 2000-ականների սկզբին սիրողական ռեժիսորին ոստիկանությունը ձերբակալում է և պարզում, որ նրա «նախորդ կյանքը» զգալիորեն տարբերվում էր բեմադրության մեջ ներկայացվածից։
«ATRIUM» փառատոնը կեզրափակվի հունիսի 12-ին։
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի։
Լիտվայի Կլայպեդա քաղաքի դրամատիկական թատրոնում ընթանում է «TheATRIUM-2024» թատերական փառատոնը։ Այդ մասին տեղեկացնում է «Թագլուրը»՝ հղում անելով «oteatre.info»֊ին։
Այն ունի յուրահատուկ կառուցվածք և կազմված է երկու մասից՝ լիտվական և միջազգային:
Լիտվական մասըը մեկնարկել է մայիսի 15-ին ռուս ֊ուկրաինական պատերազմի պատճառով Արևմուտքում հանգրվան գտած հայտնի ռեժիսոր Դմիտրի Կրիմովի «Ռեքվիեմի» պրեմիերայով, իսկ մայիսի 19-ին ավարտվել է նույն քաղաքացիական կարգավիճակում Եվրոպայում ապաստան գտած ռեժիսոր Յուրի Բուտուսովի «Ռոզենկրանցը և Գիլդենսթերնը մեռած են» պիեսի հյուրախաղային ներկայացմամբ։ Իսկ ընդհանրապես, փառատոնի ծրագրի այդ հատվածում ներկայացվել են տարբեր (դրամատիկ, պլաստիկ, երաժշտական) ձևերի գրեթե մեկ տասնյակի հասնող բեմադրություններ։
«TheATRIUM֊2024»-ի միջազգային մասում ընդգրկվել էր հինգ բեմադրություն, որոնցից մեկը ներկայացնում էր աշխարհահռչակ իտալացի ռեժիսոր Ռոմեո Կաստելլուչչիի «Bros» - փորձարարական աշխատանքը։ Այս բեմադրության մեջ Կաստելլուչչին ուսումնասիրում է բռնության բնույթը, «դաժանության ի հայտ գալը՝ ցանկացած հստակ ճանաչելի չարիքից դուրս»:
Ռեժիսորի այս նախագծին մասնակցում են 23 ոչ պրոֆեսիոնալ արտիստներ և երեք դերասաններ։ Ամերիկյան ոստիկանական համազգեստ հագած՝ թատերական կերպարները ականջակալների միջոցով կատարում են ստացած հրահանգները։ Արդյունքը «կենդանի նկարների շարան» է, որտեղ քրիստոնեական մշակույթի, զանգվածային լրատվամիջոցների, փոփ մշակույթի և նույնիսկ համր ֆիլմերը (Բասթեր Քիթոնի մասնակցությամբ) հանդիսատեսի համար, ըստ Կաստելլուչչիի, ստեղծում են «էսթետիկորեն խնդրահարույց», մի տեսարան, որին հանդիսատեսը կոչված է բարդ էթիկական խնդիրներին տալ ներքին արձագանք:
Մայիսի 30-ին փառատոնին կներկայացվի արգենտինացի Մարիանո Պենսոտիի «La obra» պիեսը։ Բեմադրությունը հիմնված է հրեական ծագումով լեհի զարմանահրաշ պատմության վրա, ով եկել է Արգենտինա 1960-լականների սկզբին և ցանկանում է կառուցել Լեհաստանում թողած իր օջախի նման մի նոր տուն: Սակայն այդ շինության արգենտինական տարբերակը նա նախատեսում է բոլորովին այլ նպատակի համար։ Այս շենքում նա իր հարևանների համար ցուցադրության է պատրաստում մի բեմադրություն, որտեղ պատումը հյուսվում է Վարշավայում իր նախապատերազմական կյանքի մասին։
Աստիճանաբար տունը համալրվում էր ավելի ու ավելի շատ մանրամասներով, իսկ հարեւանները որպես դերակատարներ ներգրավվում էին ակցիային, որը նրանց համար դառնում է երկրորդ կյանք։ 2000-ականների սկզբին սիրողական ռեժիսորին ոստիկանությունը ձերբակալում է և պարզում, որ նրա «նախորդ կյանքը» զգալիորեն տարբերվում էր բեմադրության մեջ ներկայացվածից։
«ATRIUM» փառատոնը կեզրափակվի հունիսի 12-ին։
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի։