«Ռոմեոն և Ջուլիետը» մի քանի սմ հեռավորության վրա են գտնվում լիարժեք գրկախառնումից05.28.2024
Լոնդոնի Վեսթ֊Էնդի Յորքի հերցոգի թատրոն է վերադարձել Շեքսպիրի «Ռոմեո և Ջուլիետի» ևս մեկ հետաքրքիր ընթերցում, այս անգամ արդեն հեղինակային ռեժիսոր Ջեյմի Լլոյդի ընթերցմամբ, որը մի քանի ամիս առաջ հասցրել էր ուղղակի շլացնել հեղինակային կինոյի «Սանսեթ» հայտնի փառատոնի հանդիսատեսներին։ Այդ մասին տեղեկացնում է «Թագլուրը»՝ հղում անելով «londontheatre.co.uk»֊ին։
Սեքսուալ, լարված և հետաքրքիր։ Այսպիսի առանձնահատուկ գծերով է աչքի ընկնում Լլոյդի բեմադրությունը, որտեղ հայտնի սյուժեի համար ֆոն են դառնում ծուխը, արյունը, ձայնափողերը, տեսախցիկները և «Մարդ֊սարդ» ֆիլմից հայտնի դերասան Թոմ Հոլլանդի աստեղային հզորության խաղը։
Այս բեմադրության ընթացքում հանդիսատեսին ներկայացվում է Լլոյդի հայտնի տեսագրությունը, որտեղ ընդգծվում է գլխավոր դերակատարի հայտնիությունը։
Դա արվում է հետևյալ ձևով․ Հոլլանդը օպերատորի ուղեկցությամբ կուլիսների ետևից մոտենում է բեմին։ Օպերատորը նկարահանում է դերակատարի միայն գլուխը՝ և ուսերը՝ նրա հայտնի գլխածածկով, որի չորս բոլորը պատված է ծխախոտի ծխով։ Լարումը զգալի է։ Հոլլիվուդյան դերասանի երկրպագուները հազիվ թե հիասթափվեն Հոլլանդի վստահ խաղից, որը տղայական վստահությունից անցում է կատարում դեպի բուռն մոլեգնություն։
Հոլլիվուդյան աստղի տաղանդին հեշտությամբ է դիմավորում ծագող աստղ Ֆրանչեսկա Ամևուդա-Ռիվերսը։ Նրա ինքնավստահ Ջուլիետն ավելի շատ կին է թվում, քան աղջիկ: Նա վերաշարադրում է իրենց սիրավեպը պատշգամբի տեսարանում (չնայած այստեղ պատշգամբ չկա, քանի որ Լլոյդի մերկ բեմադրությունը Ռոմեոյին և Ջուլիետի հանդիպման հայտնի տեսարանը ներկայացնում է կողք կողքի), առաջարկելով Ռոմեոյին չերդվել լուսնով, կարծես զարմացած, որ նա նման ծիծաղելի բան կարող է առաջարկել։
Ամևուդա-Ռիվերսը նոր շունչ է հաղորդում Շեքսպիրի խոսքերին` վերաշարադրելով դրանց ուժի դինամիկան, որով ներշնչված են Ռոմեոյի հետ իր հարաբերությունները: Տեսարանը հարուստ է «քիմիայով»; Իսկ, երբ զույգը փակում է աչքերը, նրանց մարմինները միայն մի քանի սանտիմետր հեռավորության վրա են գտնվում լիարժեք գրկախառնումից:
Գլխավոր դերակատարների խաղին օժանդակում է արտիստների համախումբը, որտեղ ընդգրկված են ինչպես հայտնի, այնպես էլ երիտասարդ արվեստագետներ։
Լլոյդի ռեժիսորկան ոճը այս բեմադրության մեջ որոշ հատվածներում դժվար ընկալելի է կամ շտկման կարիք զգացող, սակայն նրա շեքսպիրյան սիրո ողբերգական պատումի ծխապատ ներկայացումը օժտված է անվիճելի գրավչությամբ։
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի։
![](upload/London Romeo ev Juliet.jpg)
Սեքսուալ, լարված և հետաքրքիր։ Այսպիսի առանձնահատուկ գծերով է աչքի ընկնում Լլոյդի բեմադրությունը, որտեղ հայտնի սյուժեի համար ֆոն են դառնում ծուխը, արյունը, ձայնափողերը, տեսախցիկները և «Մարդ֊սարդ» ֆիլմից հայտնի դերասան Թոմ Հոլլանդի աստեղային հզորության խաղը։
Այս բեմադրության ընթացքում հանդիսատեսին ներկայացվում է Լլոյդի հայտնի տեսագրությունը, որտեղ ընդգծվում է գլխավոր դերակատարի հայտնիությունը։
Դա արվում է հետևյալ ձևով․ Հոլլանդը օպերատորի ուղեկցությամբ կուլիսների ետևից մոտենում է բեմին։ Օպերատորը նկարահանում է դերակատարի միայն գլուխը՝ և ուսերը՝ նրա հայտնի գլխածածկով, որի չորս բոլորը պատված է ծխախոտի ծխով։ Լարումը զգալի է։ Հոլլիվուդյան դերասանի երկրպագուները հազիվ թե հիասթափվեն Հոլլանդի վստահ խաղից, որը տղայական վստահությունից անցում է կատարում դեպի բուռն մոլեգնություն։
Հոլլիվուդյան աստղի տաղանդին հեշտությամբ է դիմավորում ծագող աստղ Ֆրանչեսկա Ամևուդա-Ռիվերսը։ Նրա ինքնավստահ Ջուլիետն ավելի շատ կին է թվում, քան աղջիկ: Նա վերաշարադրում է իրենց սիրավեպը պատշգամբի տեսարանում (չնայած այստեղ պատշգամբ չկա, քանի որ Լլոյդի մերկ բեմադրությունը Ռոմեոյին և Ջուլիետի հանդիպման հայտնի տեսարանը ներկայացնում է կողք կողքի), առաջարկելով Ռոմեոյին չերդվել լուսնով, կարծես զարմացած, որ նա նման ծիծաղելի բան կարող է առաջարկել։
Ամևուդա-Ռիվերսը նոր շունչ է հաղորդում Շեքսպիրի խոսքերին` վերաշարադրելով դրանց ուժի դինամիկան, որով ներշնչված են Ռոմեոյի հետ իր հարաբերությունները: Տեսարանը հարուստ է «քիմիայով»; Իսկ, երբ զույգը փակում է աչքերը, նրանց մարմինները միայն մի քանի սանտիմետր հեռավորության վրա են գտնվում լիարժեք գրկախառնումից:
Գլխավոր դերակատարների խաղին օժանդակում է արտիստների համախումբը, որտեղ ընդգրկված են ինչպես հայտնի, այնպես էլ երիտասարդ արվեստագետներ։
Լլոյդի ռեժիսորկան ոճը այս բեմադրության մեջ որոշ հատվածներում դժվար ընկալելի է կամ շտկման կարիք զգացող, սակայն նրա շեքսպիրյան սիրո ողբերգական պատումի ծխապատ ներկայացումը օժտված է անվիճելի գրավչությամբ։
Լուսանկարն՝ ըստ հղման աղբյուրի։