Քաղաքակրթական ներուժը կեցության բարձրագույն արժեք է:

«Տարրեր» օպերան առաջարկում է ապակառուցել արտասանությունը

10.23.2017


Մոսկվայում ընթացող «Տեսնել երաժշտությունը» համառուսաստանյան երկրորդ փառատոնի շրջանակներում օրերս Ստանիսլավսկու և Նեմերովիչ Դանչեկոյի անվան երաժշտական թատրոնը ներկայացրել է միջոցառման ծրագրով անցկացված «Կոոպերացիա» օպերային լաբորատորիայի արդյունքները: Այդ մասին տեղեկացնում է «taglur.am»-ը՝ հղում անելով «iz.ru»-ին:

Այդ նախագծով ներկայացվել է երիտասարդ կոմպոզիտորների և դրամատուրգների 8 մինի-օպերա: Ստեղծագործությունները գրվել են 2017թ.-ի ամռանը: Դրանք բոլորն էլ բեմադրվել են այս գաղափարի հեղինակ Եկատերինա Վասիլևայի կողմից:

Մինչ այս աշխատանքները սկսելը, երիտասարդ հեղինակները նախ մասնակցել են վարպետաց դասերի, որտեղ տեսական մասի ընդհանուր թեման վերաբերել է օպերային ժանրի էվոլյուցիային: Դասախոսները՝ կոմպոզիտորները և երաժշտագետները բացատրել են, թե որ ուղղությամբ է օպերային ժանրը զարգացել 20-րդ դարում և ինչպիսին կլինի այդ զարգացման ընթացքը 21-րդ դարում:

Սակայն մի բան են տեսական դատողություննները և բոլորովին այլ բան իրական ստեղծագործություններ հորինելը:

Պարզվել է, որ ապագայի օպերա ստեղծելը այնքան էլ դյուրին գործ չէ: Նոր գեղագիտության և լեզվի որոնում արձանագրվել է միայն մեկ ստեղծագործության մեջ: Կոմպոզիտոր Կիրիլ Շիրոկովը և լիբրետոյի հեղինակ Նատաշա Բորենկոն փորձել են իրենց «Տարրեր» ստեղծագործության մեջ ապակառուցել արտասանությունը՝ բառերը կոտորակելով ավելի փոքր միավորների (ձայների և վանկերի): Մնացած հեղինակները ապավինել են ավանդականին:

Ասենք, որ փառատոնին ներկայացված բոլոր 8 գործերն էլ, այնուամենայնիվ, ձևավորում էին օրգանական աշխատանքներ՝ իրենց ներքին դրամատուրգիայով և տրամաբանությամբ: Սա կարելի է մի հաջողված փորձ համարել օպերային արվեստի նոր մեխանիզմների թարմացման ուղղությամբ:

Եթե նկատի ունենանք, որ մինչև «Կոոպերացիա» փառատոնային նախագիծը Ռուսաստանում բոլոր առաջատար թատրոնները անտեսում էին կոմպոզիտորների նոր սերնդի ներկայացուցիչներին, ապա այս փորձը, ըստ որոշ մասնագետների, ուղղակի հեղափոխություն է:

Բացի դրանից նախագիծը, փաստորեն, հիմնավորում է նոր կրթական ձևաչափ: «Մեկ ընդհանուր սեղանի շուրջ» սովորել աշխատել դրամատուրգի և ռեժիսորի հետ, որը կոմպոզիտորը չի կարող ստանալ ոչ բուհում, ոչ էլ, անգամ, արտասահմանյան վերապատրաստումների ժամանակ:

Իսկ Ռուսաստանի երաժշտական թատրոնների «Տեսնել երաժշտությունը» 2-րդ փառատոնը այս տարի իր հարկի տակ է հավաքել 30 ներկայացում: Դրանք օպերաններ ու օպերետներ են, նաև՝ բալետ ու մյուզիքլ, երաժշտական ողբերգություններ և լիրիկական տեսարաններ: Մի խոսքով այս միջոցառումը ներկայացնում է ժամանակակից ռուսական ամենահետաքրքիր և բազմաժանր երաժշտական բեմադրությունները:

Փառատոնը մեկնարկել է սեպտեմբերի 26-ին և կավարտվի նոյեմբերի 14-ին
    Դիտվել է 940 անգամ
    123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193194195196197198199200201202203204205206207208209210211212213214215216217218219220221222223224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246247248249250251252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272273274275276277278279280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319320321322323324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369370371372373374375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406407408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479480481482483484485>>հաջորդ